هشدار درباره مصرف سیگار با چاشنی نمایش پرفورمنس+تصویر

نمایش پرفورمنس سوختن درسکوت با موضوع مبارزه با اعتیاد و دوری گزینی از مصرف سیگار در یکی از خیابان های پررفت و آمد شهرکامیاران اجرا شد.

سوختن درسکوت باکارگردانی هنرمند نام آشنای کامیارانی «سبحان فتحی» از اعضای انجمن نمایش به صورت اجرای خیابانی نمایش داده شد.

اجرای این پرفورمنس در خیابان امام(ره) با استقبال تماشاگران وشهروندان کامیارانی روبرو شد و قرار است در همایش ها و مراسم های هفته مبارزه بامواد مخدر دوباره اجرا شود.

سبحان فتحی درحاشیه اجرای این نمایش در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت:  هدف از نمایش سوختن درسکوت، جلب نموده توجه خانواده ها و مسئولین به پایین آمدن سن اعتیاد به مواد مخدر و مصرف سیگار درمیان کودکان ونوجوان است.

وی افزود: از شهروندان و بخصوص مدیران شهری درخواست دارم از گروه ها و انجمن هایی که در پی نشان دادن مضرات مصرف مخدرات و دخانیات هستند حمایت نمایند؛ به امیدروزی که اعتیاد از این جامعه رخت بربندد.

فتحی ضمن معرفی بازیگران عنوان داشت: دراجرای این نمایش بازیگران فعال کامیارانی به نام های میلاد محمدی، مظفرفتحی،پوریامارابی و پوریامظفری شرکت داشتند و برای اجرا، انجمن سلامت روان بانوان همکاری شایانی داشتند.