علی پورکیانی، تهیه‌کننده سریال «کیشیک قلب» اعلام کرد که تصویربرداری این مجموعه ۴۰ روز به طول انجامید و در حال حاضر کار در مرحله پایانی صداگذاری، آهنگسازی و موسیقی قرار دارد.

کشیک قلب

 

این تهیه‌کننده با اشاره به قصه سریال «کشیک قلب» بیان کرد: فضای قصه در حال و هوای شب‌های قدر می‌گذرد و داستان از جایی شروع می‌شود که پزشکی در شب احیای اول، کشیک قلب بیمارستانی است که در این شب پیرمردی را با حال نامساعد از مراسم احیا در یکی از مساجد به آن بیمارستان می‌آورند و این پزشک با بازی محسن کیایی در مواجهه با این بیمار، اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد و داستان اصلی از همین جا آغاز می‌شود.

 

پورکیانی اضافه کرد: داستان این سریال سه دوره زندگی کاراکتر اصلی سریال را به تصویر کشیده است. دوران کودکی که حوالی سال ۱۳۷۲ است، دوران جوانی در بین سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ و زمان حال. سعی کردیم داستان به گونه‌ای فضاسازی شود که بیننده در شب‌های قدر که آن را مشاهده می‌کند، احساس بیشتری در این شب‌ها داشته باشد. چراکه تاکنون برخی از سریال‌هایی که برای لیالی قدر ساخته می‌شوند، خیلی فضاسازی این شب‌ها را ندارد. این درحالی است که سریال «کشیک قلب» کاملاً در فضای شب‌های احیا قرار دارد و کل داستان آن در شب‌های قدر می گذرد.

کشیک قلب

 

محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی با حضور آتیلا پسیانی کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

 

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از:

 

آرش اسحاقی(صداگذار)، مهدی زارع(موسیقی متن)، آرمان موسی‌پور (آهنگسازی تیتراژ پایانی)، سیروس عبدلی (مدیرتصویربرداری)، فرامرز بادرام‌پور (طراح صحنه و لباس)، عباس عباسی (طراح گریم)، محمد حبیبی (صدابردار)، حسین پورکیانی (مدیر تولید)، سیدجواد حسینی (برنامه‌ریز)، رهام مخدومی (دستیار کارگردان)، الهام اخوان (منشی صحنه) و مهدی دلخواسته (عکاس).

کشیک قلب

 

مجموعه تلویزیونی «کشیک قلب» ویژه شب‌های قدر از جمعه چهارم تیر تا چهارشنبه نهم تیر ماه هر شب حوالی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود. این مینی‌سریال به کارگردانی حسین مهکام در شش قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته شده است.

 

همچنین سریال تاریخی «معمای شاه» جمعه (چهارم تیر ماه) پخش نمی‌شود.