"کی بود کی بود من نبودم" پذیرفته نیست

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت گفت: همانطور که رهبری تاکید کردند حقوق های نجومی حمله به ارزش ها است چراکه این پرداخت ها با عدالت سازگاری ندارد.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت برخورد با این مساله افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رئیس جمهور فرمودند دولت باید این موضوع را پیگیری و با آن برخورد کند و گزارش اقدامات خود را به مردم ارائه دهد.   

وی با بیان اینکه مسئولان ما باید حکومت علوی را سرلوحه کار خود قرار دهند اظهار کرد: امام علی (ع) در جایی فرمودند اگر دخترم زینب، گردنبندی را از بیت المال برای خودش برداشته بود دستش را قطع می کردم.

موضع سردار سلیمانی سبب تقویت روحیه شیعیان بحرین شد

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از خطبه های خود به هشدار بی سابقه سردار سلیمانی به آل خلیفه در خصوص عدم تعرض به شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و گفت: موضع سردار سلیمانی بسیار زیبا و به موقع بود و باعث تقویت روحیه شیعیان بحرین شد.

شاهچراغی ادامه داد: شیعیان مظلوم بحرین سه سال با آرامش تظاهرات می کنند اما مورد ظلم حکومت این کشور قرار دارند.

وی تاکید کرد: موضع سردار سلیمانی در قبال مسائل بحرین موضع جمهوری اسلامی ایران است.

امنیت کشور مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج) است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با یادآوری اقدامات هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف و خنثی سازی اقدامات گروهک های تروریستی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) معجزه آفریدند و تروریستهای وهابی را پیش از وقوع فاجعه شناسایی و دستگیر کردند.

شاهچراغی افزود: تروریستها قصد داشتند 50 نقطه از کشور را در شبهای قدر مورد هجوم قرار دهند که با هوشیاری این عزیزان ناکام شدند.

امام جمعه سمنان در بخش پایانی خطبه های خود به درپیش بودن روز جهانی قدس اشاره و خاطرنشان کرد: انشاءالله اقشار مختلف مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس، مرگ آمریکا و رژیم صهیونسیتی را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از خداوند متعال طلب کنند.