مدیر عامل جدید بیمه هم نجومی می گیرد!/ وام 350 میلیونی+سند

محسن پورکیانی مدیرعامل جدید که تا پیش از این در رده‌های میانی شرکت مسئولیت داشته و در کمتر از 2 ماه گذشته به عضویت هیأت مدیره بیمه ایران ارتقا یافته، تاکنون بالغ بر 356 میلیون تومان وام ضروری، اتومبیل، ضروری تعمیرات مسکن، وام مسکن ذخیره فنی و وام طرح نوید دریافت کرده است.

بر اساس مستنداتی که در اختیار فارس قرار گرفته، جمع حقوق و مزایای وی نیز در اردیبهشت ماه البته با مسئولیت عضو هیأت مدیره نزدیک به 17 میلیون تومان بوده است.

در عین حال به گفته برخی منابع نزدیک به این شرکت دولتی، جابجایی‌های صورت گرفته در بیمه ایران با هدف بازگرداندن 2 نفر از معاونان سابق این شرکت صورت گرفته که مدیرعامل قبلی برخلاف نظر وزیر اقتصاد آنان را از سمت خود جابجا کرده بود.

این گزارش حاکی است این دو عضو هیأت مدیره که هر 2 دارای گرایش و وابستگی‌های خاص سیاسی هستند، تا پیش از این، هر یک 740 میلیون و 590 میلیون تومان وام دریافت کرده و حقوق، مزایا و پاداش آنها نیز در سال گذشته هر یک حدود 250 میلیون و دیگری 242 میلیون تومان بوده است.

شایان ذکر است، مدیرعامل جدید شرکت بیمه ایران که روز دوشنبه با حکم علی طیب‌نیا به این سمت منصوب شد، سومین مدیرعامل این شرکت در دولت تدبیر و امید است.

از نکات جالب در فیش حقوقی محسن پورکیایی دریافت 4 میلیون و 800 هزار تومان اضافه‌کاری است در حالی که ردیف اضافه‌کاری وی در فیش حقوق عدد صفر را نشان می‌دهد.

برای مشاهده تصویر بزرگ فیش حقوقی مدیرعامل جدید بیمه ایران     کلیک کنید.

 

انتهای پیام/م