باقری: طارمی بهترین خبر بود

کریم باقری درباره غیبت طولانی مدتش در تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: من قراردادی ندارم و وقتی قرارداد ندارم چگونه سر تمرین بروم؟ فعلا که ما را نخواسته اند. حالا شاید هم درگیر مسایل دیگری هستند و فعلا فرصت نشده با من تماسی بگیرند. البته من هم پیشنهادی ندارم و شاید به جز پرسپولیس در جای دیگری هم کار نکنم.

وی درباره تمدید قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس گفت: خداراشکر. این بهترین خبر است برای طرفداران. من قبلا هم گفته بودم که باشگاه باید هر طور شده طارمی را حفظ کند. 

باقری در ادامه افزود: دورادور پیگیر اخبار تیم هستم و فکر می کنم نفرات خوبی جذب شده اند و با این نفرات می توانیم قهرمان شویم. 

وی درباره ترافیک در پست های مختلف پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما امسال در سه جام حضور خواهیم داشت و فکر می کنم به همه بازی برسد. به بازیکنان پرسپولیس هم می گویم کسی ناراحت نباشد چون به همه آنها بازی خواهد رسید. البته این بستگی به تلاش خودشان هم دارد.

باقری درباره شماره 6 جدید پرسپولیس یعنی آنتونی گولچ گفت: ایرادی ندارد من به شماره کاری ندارم. مگر قبل از من کس دیگری شماره 6 را نمی پوشید این بحث ها فقط در ایران است. شماره بازی نمی کند بلکه بازیکن است که باید به تیم کمک کند. ضمنا تماشاگر پرسپولیس به شماره کاری ندارد بلکه به دنبال بازیکنی است که با تمام وجود برای این تیم توپ بزند. 

مربی فصل گذشته سرخپوشان درباره شانس قهرمانی تیمش در لیگ شانزدهم بیان داشت: نمی دانم چه اتفاقی می افتد چون باید بازی ها شروع شود و بعد ارزیابی کنیم. انشاالله که پرسپولیس قهرمان خواهد شد. 

وی درباره خریدهای پرسروصدای دو باشگاه استقلال تهران و تراکتورسازی اذعان داشت: به نظر من بازیکنان در لیگ این دوره پخش شده اند و اینگونه نیست که بگوییم یک تیم پرستاره است و تیم دیگر بی ستاره. فکر می کنم لیگ جذابی شود. 

باقری درباره غیبت های رامین رضاییان در تمرینات پرسپولیس تاکید کرد: من از تیم دور هستم و نمی خواهم درباره بازیکنی صحبت کنم. شاید مشکلی هست که اگر حل شود رامین به تیم برگردد. امیدوارم هر مشکلی که هست زودتر برطرف شود.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره کنار ماندن علی دایی از لیگ شانزدهم تصریح کرد: هنوز نمی دانم وضعیت صبا چه می شود اما امیدوارم علی هرچه سریع تر تیم پیدا کند. فکر می کنم اگر الان هم در لیگ نباشد تا یکی ، دو ماه دیگر مربیگری اش را در لیگ آغاز کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی خواهد به عنوان سرمربی کارش را ادامه دهد، گفت: من تا همین جا هم زورکی در فوتبال مانده ام. 

باقری در پایان درباره رقابت های یورو 2016 و شانس های قهرمانی اذعان داشت: به نظر من وقتی تیمی به مرحله حذفی مسابقات جام ملت های اروپا می رسد دیگر نمی توان گفت به آسانی حذف می شود. من طرفدار هیچ تیمی نیستم اما معتقدم شانس همه تیم های حاضر در این مرحله برای قهرمانی یکسان است.