اسدالله یکتا گشت ارشادی شد

اسدالله یکتا درباره فعالیت های سینمایی خود گفت: خوشبختانه وضعیت فعالیت های هنری‌ام خیلی خوب شده و از ابتدای سال تا کنون چندین پیشنهاد داشتم که دو تا از آنها قطعی شده و پس از مراحل پیش تولید برای بازی باید جلوی دوربین بروم.

وی با بیان اینکه یکی از کارها را به علت تاکید کارگردان نمی‌توانم نام ببرم، افزود: اما همکاری دیگر با سعید سهیلی است که قصد دارد «گشت ارشاد 2» را کلید بزند.

بازیگر فیلم سینمایی و در حال اکران «ننه نقلی» ادامه داد: در این پروژه سینمایی با توجه به صحبتی که با کارگردان کرده‌ام قرار است یکی از نقش‌های اصلی آن را ایفا کنم.

«گشت ارشاد 1» سال 1390 با بازی جمشید هاشم پور، حمید فرح نژاد، پولاد کیمیایی، نیوشا ضیغمی، سحر قریشی و ساعد سهیلی به روی پرده رفت و با حاشیه های در حین اکران همراه شد.

بازیگر فیلم «رسوایی 1» همچنین درباره دیگر فعالیت های نمایشی خود گفت:‌ ابتدای سال جاری در تئاتر «کامپی‌ها» به کارگردانی محسن زارع بازی داشتم که به دلیل برخی مشکلات جلوی اجرای آن گرفته شد و متاسفانه به دلیل بی مسئولیتی عوامل این نمایش هیچ حق و حقوقی نیز به ما داده نشد.

وی ادامه داد: علاوه بر این یک تئاتر دیگر دارم که بزودی به صحنه خواهد رفت. در سینما نیز فیلم «ننه نقلی» به کارگردانی پرویز صبری را بر روی پرده دارم و در تلویزیون نیز در سریال «معمای شاه» بازی کرده‌ام که هنوز سکانس های مربوط به بازی من پخش نشده است.

این بازیگر پیشکسوت سینما همچنین درباره نقش خود در فیلم سینمایی «ننه نقلی» گفت: نقش یک جوجه جاهل را دارم که فضایی شاد را در طول داستان فیلم ایجاد می‌کند و از خانواده‌های دعوت می‌کنم با فرزندان خود به دیدن این فیلم بروند تا هم از سینمای کودک حمایت کرده باشند و هم فیلمی برای گروه سنی کودک و نوجوان را به همراه فرزندان خود تماشا کرده باشند.

یکتا با بیان اینکه خوشبختانه سال خوبی از نظر بازی در سینما برای من اتفاق افتاده، تاکید کرد: قول می‌دهم امسال از جمله سال‌های پرکار برایم باشد تا بیشتر به مردم ایران که همواره به من لطف داشته اند، خدمت کنم.

اسدالله یکتا بازیگر 65 ساله سینمای ایران در بیش از 63 فیلم ایرانی به ایفای نقش پرداخته است.