در شرایطی که بیش از 2 هفته از آغاز تمرینات پرسپولیس می گذرد قرمزها در ابتدا بدون ستاره های ملی و سپس بدون 2 چهره کارساز فصل گذشته تمرینات خود را ادامه می دهند. مهدی طارمی که قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده بود با پیش کشیدن بحث پیشنهاد خارجی از علاقه خود به ادامه فوتبال در خارج از ایران گفت و پس از مدتی نوبت به رامین رضائیان بود که با وجود اتمام روزهای مرخصی بازیکنان ملی در تمرین قرمزپوشان حاضر نشود.

 

او یکی، دو بار اخطار برانکو را به جان خرید اما با این حال تن به تمرینات نداد و 2 شب پیش به ترکیه رفت. جالب اینکه این بار در این سفر مهدی طارمی نیز همراهی اش می کرد، بازیکنی که سرانجام و با پیگیری های حسین هدایتی پای میز قرارداد با پرسپولیس نشست اما کماکان از حضور در جمع سرخپوشان خودداری می کند.

 

در روزهای گذشته افراد مختلفی در اطراف باشگاه پرسپولیس صحبت از حفظ آقای گل فصل گذشته کرده اند، این در حالی است که اخبار رسانه های ترک خبر از مذاکرات این بازیکن با تیم ریزه اسپور را تایید می کند.

 

 

 

در حال حاضر اگرچه از رامین رضائیان خبری در دست نیست اما اخبار تایید شده حکایت از عصبانیت سرمربی پرسپولیس از این دو بازیکن دارد. دو بازیکنی که با غیبت و وضعیت مبهم خود تمرکز را از پرسپولیس گرفته و روند آماده سازی این تیم را مختل کرده اند، این همان چیزی است که باعث شده برانکو حداقل برای رامین رضائیان تنبیه خاصی را در نظر داشته باشند. البته موضوع طارمی هم مشابهت های زیادی با موضوع رضاییان دارد و پرسپولیس که قصد داشت فصل را بدون وی آغاز کند در نهایت با او پای میز مذاکره نشست در حالی که می توانست به جستجوی خود در بازار نقل و انتقالات ادامه بدهد و مهاجم دیگری را به خدمت بگیرد.

 

 

در شرایطی که سوژه اصلی رسانه های ایران در دو، سه هفته گذشته موضوع داغ دعوای کی روش و برانکو بوده است شاید لازم باشد به سرمربی پرسپولیس یادآوری کرد که سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با مبارزه با چنین رفتارهایی نام خود را به عنوان یک سرمربی مطرح در ذهن مردم جا انداخته است. به خاطر داشته باشیم که مهدی رحمتی در زمان حذف از تیم ملی مهره ای به مراتب مهمتر از رضائیان و مهدی طارمی بود اما  آنچه که کی روش در تیم ملی انجام داد بستن راه بر حاشیه های بعدی بود چیزی که برانکو و  دستیارانش در پرسپولیس نیز در این فصل طولانی  به آن احتیاج پیدا خواهند کرد.

 

 

 

اگرچه گذشتن از نام این دو بازیکن دشوار است و طارمی و رضائیان مهره های غیرقابل جانشین به نظر می آیند اما مصلحت یک تیم بزرگ برخورد جدی با تخلفاتی از این دست است. برانکو با مجموعه پرستاره فعلی هم می تواند تیمی قدرتمند در لیگ برتر باشد با این تفاوت که بدون نرم خویی های طبیعی و با منش کی روشی ، دیگران نیز مراقب رفتار خود خواهند بود.