، مهدی طارمی و رامین رضاییان دو بازیکن کلیدی پرسپولیس در فصل گذشته بودند. حالا آن ها در یک لحظه با یک تیم ترکیه ای قرارداد امضا کرده اند و این برای هواداران پرسپولیس بسیار سنگین است. آن ها که انتظارن داشتند این دو بازیکن تیمشان را ترک کنند، حالا موضع گیری شدیدی علیه رضاییان و طارمی کرده اند.

 

در شبکه های اجتماعی به وضوح می شود خشم هواداران پرسپولیس را از این اتفاق دید. البته رضاییان و طارمی حق دارند که در هر تیمی می خواهند بازی کنند و شاید عصبانیت بیش از حد هواداران پرسپولیس هم منطقی نباشد. شاید حتی بتوان از مدیریت باشگاه ایراد گرفت که چرا در زمان عقد قرارداد، با آن ها قراردادهای بلند مدت تر نبسته اند یا اینکه چرا پول رضاییان سر وقت پرداخت نشده تا این بازیکن نتواند راحت قراردادش را فسخ کند.

 

اما در این میان رفتار عجیب هواداران پرسپولیس هم قابل تامل است. در یکی از کانال های هواداری پرسپولیس که تعداد اعضای آن حدود 270 هزار نفر است، این دو بازیکن حتی تهدید هم شده اند که اگر بخواهند با تیم ملی در تهران بازی کنند، هواداران پرسپولیس علیه آن ها شعار خواهند داد. پرسپولیسی ها جدایی طارمی و رضاییان را به کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم ربط داده اند و او را در این انتقال مقصر می دانند.