آرزویم قهرمانی محبوبم استقلال است

فریدون زندی در خصوص مربیگری خود در سن پائولی آلمان اظهار داشت: مسئولان این باشگاه به من پیشنهاد مربیگری دادند. با توجه به اینکه همیشه دوست داشتم از تیم های پایه مربیگری را شروع کنم این پیشنهاد را قبول کردم. دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوانان بگذارم.

وی ادامه داد: چند سال در فوتبال آلمان بازی کرده بودم و آنها به نظم و انضباط خیلی اهمیت می دهند به همین دلیل مربیگری از این کشور شروع کردم چون مطمئن هستم در آنجا موفق خواهم شد. 

زندی در خصوص اینکه چه زمانی در ایران مربیگری خواهد کرد افزود:همیشه اعتقاد داشتم ایران استعدادهای خوبی در فوتبال داشته است. اگر روزی پیشنهادی از ایران داشته باشم روی آن فکر خواهم کرد چون ایران از جمله کشورهایی است که با توجه به وجود جوان های فوتبالیست خوب می توان موفق بود. 

هافبک سابق تیم ملی ایران در خصوص دعوای کی روش و مایلی کهن خاطرنشان کرد: من با هردوی آنها کار کرده ام. نمی دانم چه اتفاقاتی بین آنها افتاد. امیدوارم هرچه زودتر این اختلافات به پایان برسد.

وی درباره حضور منصوریان در استقلال ادامه داد: به هر حال منصوریان در چند سال اخیر خودش را نشان داده و با تیم های بدون اسم و رسم توانسته نتایج خوبی بگیرد و حقش بود سرمربی تیم بزرگی همچون استقلال که خودش در آن سال ها بازی کرده بشود.آرزویم قهرمانی استقلال  است.

زندی در خصوص مسابقات یورو و پیش بینی اش از قهرمان این مسابقات خاطرنشان کرد: به شدت مسابقات یورو را دنبال می کنم. قبل از شروع مسابقات به یکی از دوستانم گفته بودم بلژیک یا فرانسه فینالیست خواهند شد. آلمان هم همیشه بهترین تیم را داشته اما فکر می کنم امسال در مصاف با ایتالیا به مشکل بخورد.