پس از حضور مهدی طارمی و رامین رضائیان از پرسپولیس در سوپر لیگ ترکیه سجاد شهباززاده ستاره استقلالی ها هم قصد رفتن به لیگ همسایه اروپایی را دارد. البته مسیر انتقال شهباززاده به ترکیه مسیری کاملاً متفاوت از پرسپولیسی هاست و حتی پروسه حضور سجاد در سوپر لیگ ترکیه پیش از طارمی و رضائیان کلید خورده است.

سجاد شهباززاده که تحت قرارداد شرکت "kts sports management” ترکیه است به زودی توسط این شرکت راهی سوپر لیگ ترکیه خواهد شد و این خبری است که یک هفته قبل توسط مدیر برنامه های ترک سجاد تولگاهان توگلو در مصاحبه با سایت "haberler” اعلام شده بود.

 

 

 

اختصاصی 11 نیوز/ پشت پرده انتقال شهباززاده به ترکیه+عکس

 

 

 توگلو که سابقه فعالیت برای شرکت kts در فوتبال ایران را دارد در این مصاحبه از علاقه اش به انتقال سجاد شهباززاده از استقلال ایران به لیگ ترکیه گفته است. توگلو آخرین بار ۳۱ فروردین ماه با حضور در تهران قراردادش با شهباززاده را تمدید و در کنار او بابک حاتمی بازیکن سابق پرسپولیس و حامد شیری بازیکن سایپا را نیز تحت قرارداد خود درآورد و از همان زمان پروسه حضور شهباززاده در سوپر لیگ ترکیه کلید خورده.

 

 

اختصاصی 11نیوز/ پشت پرده انتقال شهباززاده به ترکیه+عکس
 

 

 

 

 البته ایجنت ترک سجاد در فوتبال امارات و قطر و حتی ایران هم از نفوذ بالایی برخوردار است و از فعالیت های گذشته او می توان به انتقال بولنت مربی ترک به ام صلال که باعث اخراج آندو از این تیم شد و همچنین حضور انگین فیرات در فوتبال ایران اشاره کرد.

 

 
 
 
 
اختصاصی 11 نیوز/ پشت پرده انتقال شهباززاده به ترکیه+عکس

 

 

او در میان باشگاه های ایرانی روابط نزدیکی با باشگاه سایپا دارد و بیشتر قراردادهای او حول محور این باشگاه و مربیان و بازیکنان سابقش می چرخد. از حضور انگین فیرات ترک تبار کنار علی دایی گرفته تا سجاد شهباززاده و بابک حاتمی که سابقاً در سایپا توپ می زدند.

 

 

 
اختصاصی 11نیوز/ پشت پرده انتقال شهباززاده به ترکیه+عکس
اختصاصی 11نیوز/ پشت پرده انتقال شهباززاده به ترکیه+عکس
 
 

 

هم اکنون هم با مراجعه به سایت شرکت kts می توان نام شهباززاده را در فهرست بازیکنان تحت قرارداد این شرکت ترک مشاهده کرد و جالب اینکه سجاد هم اکنون تنها مهاجم فهرست این شرکت محسوب می شود.