مشکل استکبار با اسلام ناب محمدی (ص)است

به نقل از صبح الوند؛ نامیدن هفته ای  به نام هفته حقوق بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری بهانه ای شد تا مجموعه فرهنگی جبهه مردمی انقلاب اسلامی همدان  با ایجاد نمایشگاه مناقب آمریکا که در آن اسناد گویای حقوق بشر به نمایش کشیده شده است  جنایت های این کشور بر علیه ایران را هر چه بیشتر به مردم بشناساند.

 

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه خانواده های شهدای مدافع حرم حضور داشتند خانواده هایی که حاضر به هر گونه جان فشانی برای حفظ انقلاب هستند.

 

همسر شهید کرمی که به همراه دخترش کوچکش ریحانه در این مراسم شرکت داشت،  آمریکا را دشمن اول ایران دانست و سازش با این کشور را اشتباه واهی دانست.

 

وی خواستار برگزاری چنین برنامه هایی شد تا در آن هدف رفتن شهدا به سوریه برای جوانان تشریح شود و افزود: طبق گفته رهبر انقلاب که اگراین شهدا نبودند اثری از حرمین هم نبود و ما باید الان در کرمانشاه  و همدان با داعش می جنگیدیم.

 

 

سخنران ویژه  این مراسم سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان  بود که به تشریح جنایتهای آمریکا پرداخت و با بیان اینکه هم اکنون دونگاه نسبت به استکبار در جهان وجود دارد گفت: نگاه اول رابطه و مذاکره با آمریکا است و نگاه دوم این است که مذاکره و ارتباط با آمریکا به جز از اینکه از ارزش های متعالی و هنجارهای قابل قبول انقلاب اسلامی ما باز بدارد چیزی عاید ما نخواهد کرد و باید با تمام توان در مقابل استکبار و آمریکا بایستیم.

 

 

وی تصریح کرد: نزاع و درگیری که الان در داخل کشور ما در عرصه های فکری و فرهنگی و همه جهاتش وجود دارد برگرفته از این دو دیدگاه است.

 

سردارابوحمزه ضمن اشاره به درک صحیح زیرساخت های فکری و زیربنای تفکر غرب اظهار کرد: هم اکنون فقط به شاخ و برگ ها توجه می شود و بر این اساس هم نتیجه گیری می شود که باید رابطه و مذاکره با آمریکا را داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد:  در چنین برنامه هایی باید  زیربنای فکری غرب و  زیربنای فکری انقلاب اسلامی را که برگرفته  از اسلام ناب است  به مردم بشناسیم که در اینصورت دچار ابهام نخواهند شد.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  استان همدان افکار و اندیشه غرب را  برگرفته از اندیشه سکولاریسم دانست و اظهار کرد: تعریفی که در فرهنگ غرب مطرح می شود این است که اینها نگاهشان نگاه عرشی نیست نگاهشان، نگاه فرشی است و به خصوص از قرن 16 دیگر دین جایگاهی در زندگی آنان ندارد.

 

 

سردار ابوحمزه به بیان نگاه بزرگان ما نسبت به بحث سکولاریسم پرداخت و اظهار کرد:  بزرگان ما سکولاریسم  را به دو گونه سکولاریسم غلیظ و رقیق تعریف می نمایند.

 

وی سکولاریسم غلیظ را همان لایئک دانست و اظهار کرد: سکولاریسم رقیق به این معنا است که فرد می تواند مسلمان، یهودی باشد و به عنوان فردی که به مسائل دینی خودش عمل بکند ولی به هیچ عنوان حق ورود دین در عرصه سیاست و اقتصاد  را ندارد .

 

سردار ابوحمزه تصریح کرد: این فرهنگ پذیرفته شده فلسفه غرب است وهمه افراد و جناحها موظفند برگرفته از این افکار و اندیشه، مشی داخل کشورشان و سیاستهای خارجی خودشان را در تعامل با کشورهای دیگر تعریف کنند.

 

وی بیان کرد: بنابراین تصمیم گیری و جنایات در کشورهای غربی بر مبنای این فکر و اندیشه است و آن در  سه موضوع قدرت، ثروت و لذت خلاصه می شود.

 

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  استان همدان تصریح کرد: تا شما  ریشه این افکار  را نشناسید نمی توانید شاخ و برگها و اندیشه هایی که این فکر را ایجاد می کند   مورد تحلیل و بررسی قراردهید و این نبود آگاهی مشکل خیلی از افراد در جامعه ما است.

 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بعد از مجلس ششم اظهار کرد: همانطور که  مقام معظم رهبری فرمودند، شما باید اینقدر عقب نشینی بکنید  تا به نظام شاهنشاهی برگردید و آنموقع آمریکایی ها شما را می پذیرند.

 

سردار ابوحمزه  ادامه داد: چرا که آنموقع  از افکار و اندیشه خودتان و اهداف امام عبور کردید و آن را زیر پا گذاشتید و  آمریکایی ها شما را خواهند پذیرفت.

 

وی  اندیشه غرب را در تضاد و تقابل انقلاب اسلامی است، دانست و اظهار کرد: برخی ها در استان توجه به این موضوع نمی کنند  و نسبت به برگزاری "همایش مرگ بر امریکا" موضع می گیرند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  استان همدان با اشاره به افرادی که در داخل کشور فرش قرمز در مقابل آمریکا پهن می کنند افزود: این افراد دارای اندیشه غربی با پوشش‌ استاد دانشگاه یا یک روشنفکر می‌آیند اما مهره‌های جاسوسی هستند.

 

وی با بیان اینکه مخالفت آمریکا با اسلام ناب  محمدی(ص) است، اظهار کرد: آن‌هایی که خوابند و یا خود را به خواب زدند بیدار شوند زیرا غرب و استکبار مخالف اسلام نبوی است.

 

سردار ابوحمزه تصریح کرد: آنها مشکلی با اسلام وهابیت، اسلام داعش ندارند چون اسلام بی خاصیت و بی هویت و  اسلامی است که ریشه ها و مبانی خودش را از دست داده است و به تعبیرامام اسلام آمریکایی است که همان  تبلور و تجلی دو فکر و اندیشه است که یک فرهنگ غرب و دیگری  فرهنگ افراد و اشخاص متهجراست

وی اظهار کرد :خروجی اندیشه و تفکر غرب قدرت، لذت و ثروت است که در جنگ با  اسلام ناب محمدی(ص)  که بر مبنای عقلانیت ، معنویت و اخلاق هست می باشد.

 

 

مشکل غرب با تفکر جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  استان همدان خواستار فهم صحیح نسبت به مبانی اسلام شد و اظهار کرد: اگر  این گرد و غبارها و فراز و فرودهایی که دشمن بر این اسلام در قالب های مختلف ایجاد می کنند را نشناسید هدف و جهت را گم خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه  هدف از  شکل گیری داعش سوریه و عراق نبود و جمهوی اسلامی بود اظهار کرد: آنها به دنبال نابودی فکر و اندیشه ای هستند که  مرحله به مرحله ملت های مسلمان و جوانان انقلابی را به خود جذب کرده است.

 

سردارابوحمزه تصریح کرد: آنها نمی تواند با برخوردهای قهری و هنجارهای فیزیکی این فکر و اندیشه را حذف کنند و اشکال غربیها این است که این فکر و اندیشه را نمیشناسند .

 

وی با اشاره سخنان سردارسلیمانی که  اتفاقات  یمن و بحرین  را  20 سال جلو بردن انقلاب اسلامی دانسته اظهار کرد:  بدون اینکه ما کوچکترین حرکتی را انجام بدهیم جوانان این دو کشور تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی را دریافت کرده‌اند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  استان همدان با تاکید بر شناخت  فکر و اندیشه غرب خاطر نشان کرد: یکی از اشتباهاتی که در کشور ما صورت می گیرد این است که  فرانسه یا آلمان  را  بهتر از آمریکا می دانند که اینطور نیست و قدرت محوری و بلامنازع غرب  که تجلی و تبلور آن ایالت متحده امریکا است که هدایت گر بسیاری از جنایتها و خیانت ها  در اقصی نقاط دنیا است .

 

 

آمریکا خواستار کسب قدرت در جهان با استفاده از فضای مجازی است

وی با اشاره به اینکه آمریکا خواستار کسب 70 درصد قدرت دنیا  با بهره‌گیری از اینترنت و فضای مجازی است افزود:حال که آمریکا در عرصه جنگ سخت و نیمه سخت توفیقی نداشته به سمت تهدید نرم روی‌ آورده و تلاش می‌کند با استفاده از فضای مجازی آنچه را که می‌خواهد  به دست آورد.

 

سردار ابوحمزه با بیان اینکه افراد فعال در جبهه استکبار ستیزی باید این فضاها را برای نسل جوان بازخوانی کنند تصریح کرد: اگر دشمن و جهت گیری های آن رانشناسید گاهی در زمین دشمن بازی می کنید و خودتان هم باور نمی کنید.

 

وی  با بیان اینکه غرب همه مسائل به جز امکانات دیجیتالی را یه خاطر دستیابی به هدف خود تحریم کرد، گفت: شورای عالی فضای مجازی به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد اما مسؤولان آن نتوانستند در مسیر صحیح و سیاستگذاری آن حرکت کنند و تاکنون کار چندان مفیدی انجام نداده اند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)  استان همدان با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی با هدابت های امام (ره) و مقام معظم رهبری و حرکت  مردم همیشه در موضع عمل بوده است افزود: دشمنان علی رغم همه تجهیزاتی که برعلیه انقلاب اسلامی خرج می کنند در موضع عکس العمل هستند و ایران در موضع قدرت و سربلندی است که شاهد آن هم همین شهدای مدافع حرم است.

 

 

حفظ روحیه انقلابی مستلزم ماندن در قطار انقلاب

وی با بیان اینکه  200 هزار نفر از جوانان سوریه، عراق، یمن و بحرین با فکر و اندیشه انقلاب اسلامی آشنا شده اند و آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: این  نسیمی است که به طوفانی بدل خواهد شد و ریشه غرب را از بین خواهد برد و همان اتفاقی که برای شوروی رخ داد برای غرب نیز محقق خواهد شد.

 

ابوحمزه  تاکید کرد: وظیفه و تکلیف نیروهای مومن و متدین این است که انقلابی بمانند، انقلابی فکر کنند و انقلابی عمل کنند چراکه انقلاب راه خودش را پیدا کرده است ودارد ادامه می دهد و به اهداف خودش هم خواهد رسید.

 

وی با اشاره با به بیانات شهید بهشتی گفت: انقلاب اسلامی یک قطار سریع در حال حرکت  برای رسیدن به اهداف بلند خودش است و شما باید موظب باشید از قطار انقلاب پیاده نشوید.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد:  چون دراین قطار بعضی سوار می شوند، بعضی پیاده می شوند و بعضی را پیاده می کنند و ما با حفظ روحیه انقلابی خود در قطار انقلاب خواهیم ماند.

 

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم استان همدان قدردانی  و نمایش خیابانی برگزار گردید.