پل جهادگران خرم آباد تکمیل شد

به نقل از سفیرافلاک؛ پروژه ای که منطقه شمال و جنوب شهر خرم آباد را به هم وصل می کند و می تواند نقش بسرایی در توسعه منطقه محروم فلک الدین داشته باشد.

 

جمشید سعادتمند؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان در مصاحبه با سفیر افلاک گفت: پل جهادگران خرم آبادبعد بیش از هشت سال معطلی خوشبختانه در آستانه بهره برداری قرار گرفته است و تمام کارهای زیربنایی، خاک سازی  و اسفالت آن تمام شده است.

 

وی پل جهادگران را یکی از پروژه های مهم در جهت توسعه دانست و افزود:  این پل اتصال دهنده نقطه شمال به جنوب است و نقش بسیار مهمی در تسهیل ترافیک منطقه دارد.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان اظهار کرد: این پروژه با پیگیری های استاندار لرستان به صورت شبانه روزی و نظارت های مستقیم در جهت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در کمتر از 5 ماه تکیمل شد.

 

سعادتمند پل جهادگران را در روند توسعه منطقه محروم فلک الدین موثر دانست و گفت: این پل نقش بسزایی می تواند در توسعه و اقتصاد مردم فلک الدنی داشته باشد. فلک الدین قبل از احداث این پل در بن بست قرار داشت و آنگونه که شایسته است از ظرفیت های حمل و نقل بهره ای نبرده بود؛ خوشبختانه همانطوری که استاندار لرستان در جمع مردم این منطقه وعده افتتاح این پروژه را داد، پل جهادگران اکنون تنها آماده یک روبان بریدن از سوی مسئولین است.

 

وی گفت: پل جهادگران نقطه اتصال بسیار خوبی را به منطقه دره گرم خرم آباد، شهرستان نورآباد و الشتر نیز ایجاد کرده است.

 

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های لرستان در خصوص میزان اعتبارات این پروژه گفت: برای تکمیل این پروژه در این چند ماه بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.