انقلابی بودن مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس به اثبات می رسد

به نقل از  کرمان۱۴۰۰ ؛ جمعه‌ی آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی از سال‌ها پیش شناخته شده است و بهانه‌ و فرصتی است برای حمایت و دفاع از مردم فلسطین است لذا برای پیگیری اهمیت این روز با چند تن از مسئولین استان به گفتگو نشسته ایم :

انقلابی بودن مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس به اثبات می رسد 

آیت الله احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار " کرمان ۱۴۰۰" در رابطه با اهمیت روز قدس گفت : روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) برای زنده نگه داشتن آرمان قدس شریف است.

وی افزود : اشغالگران قدس در پی آن بودند تا مسئله فلسطین را یک مسئله عربی تلقی کنند و این مسئله را به دست فراموشی بسپارند اما امام (ره) با اعلام جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس جلوی این توطئه ها را گرفت.

خاتمی در ادامه اظهار داشت: باالحمدالله از آغاز این اعلام مردم عزیزمان با شکوه در این راهپیمایی شرکت کردند و انشاء الله نیز شاهد حضور با شکوه مردم در این راهپیمایی خواهیم بود زیرا مردم با این حضور اثبات می کنند که همچنان انقلابی هستند و پای ارزش های اصیل انقلاب می مانند.

ملت مسلمان ایران اسلامی آگاه از همه دسیسه ها و شیطنت های اسرائیل و استکبار جهانی است

محمد علی توحیدی فرماندار شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار "  کرمان۱۴۰۰ " در رابطه با اهمیت روز قدس گفت : روز جهانی قدس یادگار امام خمینی (ره) است که الحمدالله در چند سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار شده است.

وی افزود : ملت مسلمان ایران اسلامی آگاه از همه دسیسه ها و شیطنت های اسرائیل و استکبار جهانی است و اگر امروز اختلاف بین کشورهای اسلامی به وجود آمده است طبیعتا به خاطر هدایت و راهبری آن ها توسط اسرائیل است.

فرماندار شهرستان کرمان خاطر نشان کرد:این که گروه تکفیری داعش مسلح شده و به جان کشورهای اسلامی افتاده است به خاطر حمایت اسرائیل و استکبار جهانی از آن هاست.

توحیدی اظهار داشت:به یقین مردم ایران اسلامی هشیار و بیدار هستند و با تجزیه و تحلیل مسائل روز به خوبی درک می کنند لذا امسال هم با شکوه تر از سال های گذشته در این روز شرکت خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با نابودی اسرائیل در ۲۵ سال آینده ابراز داشت : مطمئنا فرمایش مقام معظم رهبری در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد و امیدواریم با وحدت جهان اسلام و همکاری مسلمانان این موضوع محقق شود.

روز قدس جنبشی برای بیداری جهانیان است 

علی اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار " کرمان ۱۴۰۰ " در رابطه با اهمیت روز قدس گفت:به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و برای مبارزه با رژیم اسرائیل و غاصبان صهیونیست اشغالگر قدس، جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز قدس نامگذاری شده است و مردم ایران اسلامی هم با حضور پررنگ در خیابان ها اعلام انزجار خود را از صهیونیست ها اعلام کردند.

وی افزود : این اقدام امام (ره) کم کم به تمام کشورهای جهان سرایت پیدا کرد و جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز مبارزه با صهیونیسم انتخاب شد لذا ما هرساله شاهد اعلام انزجار ملت های مسلمان از استکبار و رژیم صهیونیستی هستیم.

اسدی در ادامه اظهار داشت:قطعا با این حرکت هاست که دنیا بیدار خواهد شد و همه مسلمانان جهان به این نتیجه خواهند رسید که صهیونیست ها به ناحق یک کشور را اشغال کرده اند و غاصب هستند لذا امیدواریم حرکت هایی که در ایران و کشورهای مسلمان انجام می شود لازمه بیداری همه جهانیان شود.

رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در جهان اسلام  است

یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در گفتگو با خبرنگار " کرمان۱۴۰۰ " گفت : در حال حاضر رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در جهان اسلام قرار گرفته است و هدفش در واقع مقابله با اسلام است و برنامه هایی در این زمینه داشتند و دارند.

وی افزود : تنها نظامی که در مقابل آن ها ایستاده و هیمنه پوشالی آن ها را با شکست مواجه کرده ، نظام جمهوری اسلامی است و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند در چند سال آینده دیگر شاهد اسرائیل نخواهیم بود که مطلبی معتبر و مستند است .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان خاطر نشان کرد : لازمه تحقق فرمایش مقام معظم رهبری حضور همیشگی مردم در تمام صحنه هاست و بالحمدالله مردم ایران اسلامی و همه مسلمان تمام قوا خود را برای مقابله با رژیم صهیونیستی در سراسر جهان عزم خواهند کرد .

صادقی ادامه داد : مردم ایران امسال هم به دلیل اتفاقاتی که در خاورمیانه و جهان اسلام افتاده است امسال نسبت به سالهای گذشته باهوش تر در صحنه حضور خواهند یافت و امیدواریم مردم با حضور در صحنه بتوانند افشا کننده این ارتباط پلید باشد.

جنگ های نیابتی در خاورمیانه برای غافل کردن اذهان جهانیان از قبله اول مسلمین است

مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رابطه با اهمیت روز قدس گفت : با توجه به شرایط کنونی منطقه و جنایت‌هایی که صورت می‌گیرد و جنگ نیابتی که آل سعود در یمن به راه انداخته است ، می‌طلبد تا مردم ایران همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر خود در آئین روز جهانی قدس شرکت کنند .

وی افزود : مردم کرمان هم باید با حضور خود توطئه‌های دشمنان بالاخص امریکا؛ صهیونیسم و آل سعود را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمایند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد : جنگ نیابتی که آل سعود در یمن به راه انداخته است برای غافل کردن اذهان مردم جهان از موضوع قبله اول مسلمین و قدس شریف است.