ناراحتی و ترک محل نماز جمعه توسط یکی از نمایندگان مردم نیشابور و فیروزه از حاشیه‌های مهم این مراسم عبادی و سیاسی این شهر بود.

در روز گذشته و از طریق کانال اطلاع‌رسانی هاجر چنارانی در یکی از شبکه‌های ارتباطی، مردم نیشابور از سخنرانی این بانوی عضو کمیسیون امنیت ملی به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه که مصادف با روز جهانی قدس بود مطلع شدند و اما پس از پایان راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس و شروع مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه برخلاف تصور همگان غلامحسین مظفری، فرماندار نیشابور به پشت تریبون رفت تا به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها با مردم گفت‌وگو نماید.

بعدازاین ماجرا بود که هاجر چنارانی که به‌صورت غیرمعمول در قسمت آقایان حاضر شده بود، به نشانه اعتراض محل نماز جمعه را ترک کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در پاسخ به دلایل لغو سخنرانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصلاً بحث سخنرانی هیچ‌کدام از نمایندگان مطرح نبوده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی میری ادامه داد: در جلسه شورای هماهنگی که هفته گذشته برگزار شد، سخنرانی فرماندار تصویب شد، درنتیجه اصلاً برنامه‌ای برای سخنرانی سرکار خانم چنارانی در نظر گرفته نشده بود، بنابراین برنامه‌ای هم کنسل نشده است.

وی افزود: احتمالاً ایشان و تیم تبلیغاتیشان صحبت‌هایی مبنی بر سخنرانی در مراسم روز ورود امام رضا (ع) به نیشابور که روز گذشته در شهر برگزار شد را با سخنرانی پیش از خطبه‌ها اشتباه گرفته‌اند و اشتباه اطلاع‌رسانی کرده‌اند.