چرا «عابربانک» با طارمی جلسه خصوصی داشت؟

هر چند مهدی طارمی به صورت رسمی قرارداد خود را با تیم فوتبال ریزه‌اسپور امضا کرد اما حاشیه‌های پیرامون جدایی او از پرسپولیس همچنان ادامه دارد.

وکیل مهدی طارمی با انتشار بیانیه‌ای 20 بندی به این مسئله واکنش نشان داد و محمدعلی ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و حسین هدایتی، رئیس پیشین هیئت مدیره این باشگاه را مقصر دانست.

هدایتی هم در مقام پاسخگویی برآمد و در صفحه شخصی خود در فضای مجازی متنی منتشر کرد و در مورد اتفاقات توضیح داد. وی از برگزاری جلسه‌ای خصوصی با مهدی طارمی خبر داده و مدعی شده حاضر بوده بخشی از مبلغ قرارداد آقای فصل گذشته را در صورت تمدید قرارداد با پرسپولیس بپردازد.

مشخص نیست رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چگونه وقتی هیچ پست سازمانی در این باشگاه ندارد، با بازیکنان جلسه برگزار می‌کند و با آنها توافقات مالی انجام می‌دهد. همچنین چه دلیلی دارد یک فرد که به زعم خودش تنها یک «هوادار» است چنین ارقام نجومی و میلیاردی را برای باشگاه پرسپولیس هزینه کند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس، اسپانسر دارد و فصل گذشته درآمد نسبتاً خوبی هم از سامانه پیامکی حامی مالی خود کسب کرده و معلوم نیست چرا یک شخص که به زعم خودش تنها یک هوادار است، باید به موضوع تمدید قرارداد بازیکنان ورود کند. جالب اینکه باشگاه پرسپولیس هم سکوت اختیار کرده و هیچ موضعی در قبال صحبت‌های هدایتی اتخاذ نکرده است.