شجاع خلیل زاده که فصل پیش در کنار سروش رفیعی در تراکتورسازی بازی کرد و رابطه‌ای بسیار صمیمی با وی داشت، مدتی است که با اتمام سربازی اش مجبور شده به اصفهان برگردد تا برای نیم فصل دیگر طبق قراردادی که دارد در سپاهان بازی کند.

 

او یکی از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ است و پرسپولیسی ها همچنان در تلاش هستند که وی را جذب کنند. این در حالی است که خود این بازیکن در اظهاراتش چراغ سبز را برای سرخپوش شدن روشن کرده است.

 

نکته جالب اینجا است که پرسپولیس سروش رفیعی را هم پس از اتمام سربازی اش که نیم فصل خواهد بود، به خدمت خواهد گرفت و بدین ترتیب احتمالی همبازی شدن مجدد خلیل زاده و رفیعی در نیم فصل بسیار زیاد است.

 

خلیل زاده در این خصوص اظهار داشت: «من و سروش در تبریز همخانه بودیم و دوری از او واقعا سخت است، هر چند هر روز با یکدیگر تماس داریم. مطمئن باشید در آینده من و سروش هم‌تیمی خواهیم شد.»

 

او در صفحه اجتماعی اش هم با انتشار طرحی از تصویر خودش در کنار رفیعی نوشت: «فاصله ها ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺭﺍ ﮐﻤﺮﻧﮓ نمی کنند، ﺑﻠﮑﻪ دلتنگی ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ می کنند!»

 

جالب است بدانید که اخیرا در صفحات اجتماعی تصویری منتشر شده که خلیل زاده به سبک جدید 4 و 2 برای استقلالی ها کری خوانده است.

 

گفتنی است سپاهانی ها حاضر نیستند به هیچ قیمتی کوتاه بیایند و این بازیکن را به پرسپولیس بدهند ولی با این کری خوانی خلیل زاده و نشان داده که برای پرسپولیسی شدن لحظه شماری می کند.

 

باید تا نیم فصل منتظر ماند و دید که خلیل زاده و رفیعی به عنوان دو بمب بزرگ به پرسپولیس خواهند پیوست با اتفاقات دیگری پیش رو است.

 

تصویر اینستاگرام خلیل زاده

 

کری خوانی شجاع به سبک پرسپولیسی ها