رژیم غاصب اسرائیل در سراشیبی سقوط است

به نقل از موج رسا،ائمه جمعه استان زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته ازحضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرده و بر ادامه راه انتفاضه فلسطین تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در خطبه های نماز جمعه ضمن تشکر از حضور چشمگیر مردم زنجان در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: همه مسلملنان در این روز دست در دست هم می دهند تا رژیم غاصب اسرائیل نابود شود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با ایجاد نا امنی در منطقه می خواد امنیت را برای رژیم غاصب اسرائیل فراهم کند، افزود: استکبار جهانی می خواهد با نا امن کردن سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای منطقه قضیه فلسطین را تحت الشعاع قرار دهند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه عربستان صعودی و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی در منطقه اسلام حراسی و شیعه حراسی راه انداخته اند، بیان کرد: سفره ی رژیم غاصب اسرائیل در آینده ای نزدیک بر چیده می شود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل در سراشیبی سقوط است، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری کمتر از 25 سال آینده دیگر رژیم غاصب اسرائیل وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در تلاش است مسئله رژیم غاصب اسرائیل در جامعه کم رنگ شود، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی در منطقه جنگ نیافتی به راه انداخته اند تا جنایات رژیم غاصب اسرائیل پنهان بماند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ما ایمان داریم که وعده اللهی نزدیک است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و ضم و غم آل سعود در این است که رژیم غاصب اسرائیل در امنیت بماند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه استکبار جهانی در تلاش است با عادی سازی روابط بر مسجد القصی مسلط شود، افزود: این یک اندیشه واحی و پوچ است.

وی با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی، بیان کرد: 6 تا 12 تیر ماه کلیکسیون جنایت آمریکا و هم پیمانانش بر علیه جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه زنجان با اشاره به بمباران سردشت در تاریخ 7 تیر سال 1366، خاطرنشان کرد: در این بمباران هوایی 110 نفر از مردمان سرشت به فیض شهادت نائل آمدند.

آیت الله خاتمی با اشاره به ترور آیت الله صدوقی، افزود: حمله به هواپیما جمهوری اسلامی ایران از دیگر جنایت های آمریکا و هم پیمانانش علیه جمهوری اسلامی ایران است.

 

*روز جهانی قدس روز عزای اسرائیل است

 پایگاه خبری تحلیلی  اشراق24، نیز نوشت حجت الاسلام طالبی در خطبه های نماز جمعه قیدار اظهار کرد: موضوع فلسطین و لبنان براى ایران از دو بعد اهمیت بسیارى دارد،نخست از جنبه الهى و اسلامى که به حکم فطرت الهى موظف به پشتیبانى از مظلومان در برابر ظالمان هستیم،  به‏عنوان مسلمان وظیفه شرعى‏مان ایجاب مى ‏کند که از کیان اسلامى‏ مان حمایت کنیم به‏ ویژه فلسطین و بیت‏ المقدس که از لحاظ فرهنگى، تاریخى و سیاسى جزء جدایى‏ناپذیر دین ماست و دوم از بابت راهبرد نظام اسلامى ایران است.

وی افزود: روز جهانی قدس روز عزای اسرائیل است پس باید با تدبیر و تمام قوا در مقابل اسرائیل ایستاد یکی از این تدابیر روز جهانی قدس است. و تاثیری که حضور گسترده مردم مسلمان در راهپیمائی دارد از بمب اتم برای این رژیم خطرناک تر و مخربتر است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: فلسطین و لبنان خاک ریز اول و خط مقدم است اگر دشمن بتواند خاک ریز اول را فتح کند نوبت به خاکریزهای بعدی می رسد و ایران هم جزء اهداف اصلی اسرائیل است پس ما باید در پشت خط مقدم تمام همت و تلاش خود را به کار گیریم تا خط مقدم شکست نخورد.

وی افزود: اسرائیل غاصب اکنون در شرایطی قرار دارد که نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ شصت و چند ساله جنایات این کشور ضعف و سستی و ناتوانی این رژیم بیش از پیش بر همگان آشکار شده است.

طالبی ادامه داد: امسال روز قدس در حالی برگزار می شود خاورمیانه و جهان اسلام در شرایط ویژه ای قرار دارد جنایات داعش و دیگر تروریست ها در سوریه و عراق حمله نظای آل سعود به مردم فقیر و بی پناه یمن اقدامات سرکوب گرانه آل خلیفه در بحرین برقراری ارتباط و همسویی نزدیک آل سعود و برخی از دولت های مرتجع منطقه ای بار رژیم صهیونیستی فاجعه انسانی منا در سال گذشته و کارشکنی های آل سعود در پذیرش حجاج ایرانی درمراسم حج امسال از ترس بر

وی افزود: برگزاری مراسم برائت از مشرکین و طنین انداز شدن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در سرزمین وحی اهمیت روز قدس امسال را چندین برابر کرده است لذا مردم بزرگ ایران امسال در روز قدس مراسم برائت از مشرکین حج تمتع سال ۹۵ را در روز قدس در سراسر کشور عزیز مان برگزار می کنند و در کنار مردم مظلوم فلسطین خشم خود را بر سر استکبار جهانی و مشرکین فریاد خواهند زد.

طالبی ادامه داد: در این چند ماه در سایه غفلت نهادهای بین المللی و حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر شاهد جنایات فجیع و قتل عام کودکان و مردم بی گناه یمن هستیم  و بی شک خون کودکان معصوم یمن گریبان سران عربستان و اسرائیل و حامیان پلیدش آمریکا را خواهد گرفت.

وی به ششم تا دوازدهم تیر ماه هفته حقوق بشر آمریکایی نیز اشاره کرد و گفت: ویژگی های حقوق بشر آمریکایی محروم کردن مستضعفان از حقوق اولیه خود است حقوق بشر آمریکایی حقوق ظالمان و بلعیدن ضعفا ست مخالفان جنایات کاخ سفید در سراسر جهان تروریست و موافقان جنایات آمریکا مدافع حقوق بشر به حساب می آیند.

طالبی تصریح کرد: ششم تیر ماه ترور نا فرجام حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  در مسجد ابوذر هفتم تیر ماه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و یارانش هشتم تیر ماه بمباران شیمیایی و میکروبی مناطق مسکونی شهر سردشت دهم تیرماه تصویب عملیات آژاکس توسط آمریکا جهت عملیاتی کردن کودتای ۲۸ مرداد دوازدهم تیر ماه حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس که روز افشای حقوق بشر آمریکایی است

وی افزود: شهادت ۱۷ هزار نفر انسان بی گناه دراثر اقدامات تروریستی شهادت بیش از ۲۰۰ هزار نفر و مجروحیت بیش از ۷۰۰ هزار در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله شهادت بیش از ۱۳ هزار نفر و مجروحیت ۱۰۰ هزار نفر بر اثر کاربرد سلاح های شیمیایی شهادت بیش از ۴ هزار نفر از ماموران نیروی انتظامی و مرزی در راه مبارزه با مواد مخدر تحریم های ظالمانه و غیر قانونی ایران حاصل حقوق بشر دروغین آمریکایی است .

طالبی ادامه داد: نکته قابل تامل این است که برخی در داخل کشور تلاش دارند با توجه به جمعیت جوان کشور که از تراکم دشمنی های و خصومت های آشکار در هه ۶۰ کمتر خبر دارند نقاب میش بر چهره گرگ بپوشانند در تلاشند به نسل امروز ما بگویند که به آمریکا هم می شود اعتماد کرد تطهیر چهره دشمن توسط عوامل داخلی یکی از اساسی ترین نسخه های نفوذ است که برای ملت ما پیچیده شده است اگر دشمن و پرونده جنایاتش را فراموش کنیم بدون شک دروازه های ورود بیگانه را به کشور گشوده ایم و با پای خود به مسلخ و قربانگاه رفته ایم.

وی افزود: جنایات و ظلم‏های‏ ام‏الفساد قرن در حق ملت ایران پرونده بسیار قطوری است استکبار جهانی، شیطان بزرگ، تروریست بالذات و ام‌الفساد غرب صفاتی است که امام خمینی (ره) در مورد آمریکا به کار بردند که این ها بیانگر ماهیت آمریکاست اما همه اینها با کمال تاسف از مدت‏های مدیدی شاهد گفتارها و نوشتارهایی هستیم که بنا دارند چهره جنایتکار و خبیث استکبار جهانی، به‏ویژه آمریکا را در اذهان و افکار عمومی جامعه به‏عنوان انسان‏هایی متمدن، مدافع حقوق بشر، صلح‏طلب و... معرفی کنند. اینها نه تنها نمی‏خواهند جنایات و ظلم‏های دشمان اسلام و انقلاب، به‏ویژه آمریکا را مطرح کنند، بلکه بر این جنایات روپوش میگذارند و دنبال این هستند که چهره مثبت و انسان‏دوستانه از این کشور ضد بشری ارائه دهند.

طالبی به عید فطر نیز اشاره کرد و گفت: عید فطر،عید انسجام امت اسلام و سرکوب کردن انگیزه های اختلاف است اگر در دلهای ما کدورت و انگیزه های اختلاف و نفاق وجود دارد سرکوب کنیم . امروز منافع قدرتهای بزرگ تزریق تفرقه در دنیای اسلام است پیامد بی توجهی به وحدت به خاک و خون کشیدن مسلمان در یمن، بحرین و سوریه و عراق و افغانستان و..... است .

وی به روز قلم در ۱۴ تیر نیز اشاره کرد و گفت: جایگاه قلم آن‌قدر بالا و ولاست که خداوند در والاترین کتاب آفرینش با سوره‌ای از آن یاد و به آن سوگند می‌خورد.«ن و القلم و ما یسطرون» اهل قلم باید دارای تقوا و صداقت و انصاف باشند باید بر سطح آگاهی مردم بیفزایند، در پی حل مشکلی از مشکلات جامعه باشند و در ایجاد وحدت و همدلی کوشش کنند و از ایجاد اختلاف وتضعیف نظام بپرهیزند و از ایجاد بدبینى به نظام‏ و شایعه‏سازى و شایعه‏پراکنى اجتناب کنند و سعی کنند در مردم امید و نشاط ایجاد نمایند

طالبی ادامه داد:  آزادى قلم و بیان، حقِ مسلّم مردم و مطبوعات است. اما آزادی قلم نباید بهانه و ابزاری برای  پامال شدن ارش های الهی باشد باید در محدوده دین و خطوط قرمز اسلام باشد.

وی افزود: در طول تاریخ علمای بزرگ جهان اسلام با هدف و انگیزه در جهت اخلاق، آداب و تربیت مردم و پرکردن کمبودهای جامعه قلم زدند و مطالب ارزشمندی به رشته تحریر در آوردند. که یکی از این بزرگ مردان الهی علامه امینی است که در دفاع از ولایت و مظلومیت امیر المؤمنی علیه السلام فراوان تلاش کرد و ۲۰ سال زحمت کشید تا الغدیر را نوشت .اهل قلم باید این چنین شخصیت ها را الگوی خود قرار دهند.

طالبی به روز شهردارى و دهیارى‏ ها در ۱۴ تیر نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری مسئله بسیار مهم و اساسی مدیریت شهری را بر عهده دارد و در سه سطح با مردم در ارتباط است: سطح اول خدمات به مردم، سطح دوم حفظ و توسعه فضای سبز و سوم در سطح فرهنگ. هر سه حوزه از اهمیت ویژه ای دارد در شهرهای کوچک و شهری مثل قیدار که صنعت بسیار ضعیف است و درآمد شهرداری کم است کار بسیار سخت و یک تلاش مضاعف می خواهد.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید با روحیه‌ای‌ بسیجی‌ یعنی‌ با «احساس‌ تکلیف‌، بدون‌ توقع‌، فداکارانه‌، بدون‌ خودنمایی‌ و برای‌ رضای‌ خدا کار کرد و حتی‌ یک‌ روز را برای‌ خدمت‌ به‌ مردم‌ از دست‌ نداد.

 

*روز قدس لیله القدر انقلاب است

به گزارش خبرنگار ابهر 24،حجت الاسلام رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با اشاره به اسراف اظهار کرد: اسراف در اموال شخصی گناه و در بیت المال مسلمین گناهی بزرگتر است از امام صادق(ع) پرسیدند اسراف چیست؟فرمودند اسراف آن است که انسان مالش را از بین ببرد و بدنش را صدمه بزند و لذا کشیدن سیگار یکی از مصادیق آن است بر اساس آمارهای سازمان بهداشت جهانی، مصرف دخانیات مهمترین عامل مرگبار قابل پیشگیری است علت اصلی ۱۰درصد مرگ و میرها در بین بزرگانمان است.

وی با بیان اینکه سیگار عامل مرگ ۵ میلیون و ۴۰هزار نفر در سال است، تاکید کرد: سیگار در کوتاه مدت و بلند مدت اثرات بسیار مخربی در بدن انسان دارد بعضی ها از سیگار به طرف قلیان فرار می کنند و این یعنی از چاله به چاه افتادن است مضرات قلیان نه تنها کمتر از سیگار نیست بلکه بعضی مواد از جمله دوده، مونوکسید کربن و نیکوتین آن بیشتر از سیگار است.

امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه آب هیچگونه محافظتی در مقابل دود ایجاد نمی کند، افزود: با مصرف قلیان بیش از ۶۰۰۰ ماده سمی و مهلک را وارد ریه خود، فرزندان و خانواده خود می کند.

خطیب جمعه ابهر با اشاره به مرتبه های اسراف عنوان کرد: دور ریختن آبیکه از آشامیدن اضافه آمده است، اینکه لباس کار و لباس بیرون یکی باشد، به دور انداختن هسته خرما پس از خوردن خرما.

حجت الاسلام رحیمی به فرا رسیدن عید بزرگ فطر اشاره کرد و گفت: این شب لیله الجوائز است البته در کنار این عید ما یک وداع جانسوزی با ماه مبارک رمضان داریم وداع برای کسی است که با ماه مبارک رمضان مأنوس بود.  و این ماه دوست او باشد و گرنه آن کسی که با این ماه نبوده، وداعی ندارد.

وی با بیان اینکه ما رنج و سودی که در این ماه بردیم، هیچ تاجری در هیچ گوشه دنیا نبرده خاطر نشان کرد: هیچ کس در سراسر عالم به اندازه ما از این ماه استفاده نکرده است.

امام جمعه ابهر با اشاره به روز قدس تصریح کرد: روز قدس یکی از برجسته ترین یادگاری های امام عزیز ماست امام روز قدس را وارد ایام الله کرد و این روز لیله القدر انقلاب است.

خطیب جمعه ابهر در ادامه اضافه کرد: امام با تدبیر الهی خویش و نام گذاری روز قدس مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان از فرقه ها و ملیت ها و زبانهای گوناگون گوشزد کرد و اعلام داشت که حمایت از اسرائیل خیانت به اسلام است.

حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: ما نیز به تبع امام راحل اولا ضمن حمایت از خط مقاومت و انتفاضه علیه رژیم کودک کش صهیونیستی ((یهودی سازی)) سرزمین های اشغالی و تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین را به شدت محکوم نموده و از سازمان ها و نهادهای بین المللی و منطقه ای می خواهیم با اتخاذ مواضع قاطع و عملی مانع تداوم این توطئه خطرناک شوند

وی در ادامه اضافه کرد: ما جنگ نیابتی و جنایت وحشیانه و تروریستی گروهگ های سلفی و تکفیری در کشورهای اسلامی و نیز تلاش شیطانی آل سعود و برخی از کشورهای منطقه برای تاثیر گذاری بر جریان سیال مقاومت و امنیت سازی برای صهیونیست ها از طریق حمایت از تروریسم و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم کرده و پشتیبانی خود را از دولت، ارتش و نیروهای مردمی و مقاوم کشورهای سوریه و عراق و همچنین ملت مظلوم فلسطین را اعلام می داریم.

امام جمعه ابهر خاطرنشان کرد: ما نمازگزاران، جنگ آل سعود علیه یمن و کشتار وحشیانه مردم مظلوم و مسلمان این کشور و نیز مشارکت با آل خلیفه در ظلم و جنایت علیه مردم بحرین و سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور را محکوم نموده و محروم کردن حجاج ایرانی از انجام واجب الهی را نشانه خباثت و پستی رژیم سعودی دانسته و چاره اندیشی کشورهای اسلامی برای مدیریت مناسک حج و تامین امنیت حجاج را ضرورتی حتمی می دانیم.

خطیب جمعه ابهر دستاوردها و توانمندیهای خود در حوزه صنعت دفاعی به ویژه اقتدار موشکی را نماد قدرت بازدارندگی، تضمین امنیت ملی و غیر قابل مذاکره دانست و افزود: به قدرت های استکباری به ویژه آمریکا عهد شکن و حیله گر، هشدارمی دهیم از شکست های بزرگ ۳۸ سال گذشته برابر ایران اسلامی عبرت گرفته و از ماجراجویی و تهدید علیه آن پرهیز کنند در غیر اینصورت با پاسخ و قاطع مدافعان شجاع انقلاب و میهن اسلامی مواجه خواهند شد.

 

*روز قدس، روز دفاع از اسلام و هویت جهان اسلام است

پایگاه خبری – تحلیل شیمیم ماهنشان نیز نوشت: حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به  11 تیر  25 رمضان‏المبارک‏  روز جهانی قدس،اظهار کرد: اشغال فلسطین، مقدمه اشغال اشغال دیگر سرزمین‌های اسلامی و سلطه بر جهان اسلام و ایجاد خاورمیانه بدون اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: رژیم جعلی و جامعه موزاییکی بی‌هویت اسرائیلی و صهیونیستی تهدیدی برای موجودیت بشریت و به ویژه جوامع اسلامی است.

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به شهادت آیت‏الله صدوقی «چهارمین شهید محراب» توسط منافقین گفت: این شهید بزرگوار به تعبیر امام راحل  فقیهی متعهد بود که بصیرت و زمان‌شناسی منحصر به فرد، او را در مسیر ولایت‌پذیری حقیقی قرار داد.

به گزارش نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی هم زاد و توشه است و هم پناهگاهی ایمن که انسان را محفوظ می دارد.

وی با اشاره به روز های پایانی ماه مبارک رمضان گفت: در این فرصت باقی مانده از ماه پر فضیلت رمضان نهایت استفاده و بهره را از این ماه ببرید و شرط این که د این مسیر بندگی و تقوایی که در ماه رمضان بدست آمده استمرار و استقامت است.

امام جمعه خرمدره گفت: ملاک تقوا دین گریزی است و اگر تقوا ریشه دار باشد محبت افراطی دنیا در قلب جائی نخواهد داشت و اگر انسان به سمت دنیا برود هلاک می شود و این اعمال صالح انسان است که وی را نجان خواهد داد.

حسینی در ادامه با گرامیداشت روز قدس گفت: وظیفه مسلمانان حمایت از مظلوم است و  علت این که ما امروز از فلسطین حمایت می کنیم به خاطر دفاع از انقلاب اسلامی و اسلام است.

وی با اشاره به عادی سازی روابط بین ترکیه و اسرائیل گفت: عادی سازی روابط بین ترکیه و اسرائیل خیانت به مردم مظلوم فلسطین و اسلام است و آنان تنها به قدرت و پول فکر می کنند و همه آنان در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند.

خطیب جمعه خرمدره پیام روز قدس را نرفتن اسلام زیر بار ظلم دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس  یعنی امت اسلامی زیربار ظلم نمی‌رود و ظلم را نخواهد پذیرفت.

حسینی با اشاره به جنایات امریکا در ایران گفت: جنایات بزرگ آمریکا همچون ترور شخصیت ها و شهدای هسته ای و شهادت هزاران نفر از جوانان کشور در حق ایران به هیچ وجه قابل گذشت نیست.

وی گفت: ما هر وقت از ارزش های خود کوتاه آمدیم و عقب نشینی کردیم از دشمن ضربه خوردیم و هر وقت بر اصول و ارزش های خود پافشاری کردم دشمن هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

 

*حقوق بشرآمریکایی بزک تبلیغاتی است

به گزارش ایجرود خبر، حجت الاسلام محمد باقرمقدمی «امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه ایجرود با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با جمعی خانواده های شهدای ۷ تیر،اظهار کرد: ملت ایران امروز آرامش و امنیت خود را مدیون شهداء و خانواده های آنان می باشد.

وی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند عزم راسخ و شناخت دشمن و آمادگی برای مواجهه با دشمن در عرصه‌ی جنگ نرم اعم از عرصه‌های فرهنگ، سیاست و زندگی اجتماعی است، اضافه کرد: کسانی که تلاش دارند چهره‌ی هیولایی دشمن خبیث را با بزک‌ کردن رسانه‌ای بپوشانند، مخالف مصالح ملت هستند.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره به اینکه حادثه‌ی بزرگی همچون هفتم تیر که آیت‌الله بهشتی و جمعی از وزرا و نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی و انقلابی به شهادت رسیدند، ادامه داد: به‌طور طبیعی باید منجر به شکست انقلاب اسلامی می‌شد اما به برکت خون این شهدا، درست عکس آنچه که تصور می‌رفت اتفاق افتاد و بعد از این حادثه، ملت متحد شد و انقلاب در مسیر واقعی و صحیح خود قرار گرفت.

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه کشور ما دارای هفده هزار شهید ترور است که اغلب آنان، مردم عادی اعم از کاسب، کشاورز، کارمند، استاد دانشگاه و حتی زنان و کودکان هستند، تصریح کرد: عاملان همه‌ی این ترورها، آزادانه در کشورهای مدعی حقوق بشر حضور دارند.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ثابت کرد که حادثه‌ی هفتم تیر و حوادث مشابه و ترور هزاران نفر از بهترین یاران انقلاب نه‌تنها سبب ضعف نشد بلکه عامل استقامت، پایداری، ایستادگی و صلابت روزافزون ملت ایران شده است، بیان کرد: جنایات ۶۸ ساله رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل به کسی رحم نمی کند و وقتی که کشورهای اورپایی مقدمات سلطه رژیم غاصب را آماده می کردند دو هدف را دنبال می کردند یکی آن که خطر را از خود دور کنند و دوم اینکه جهان اسلام را ریشه کن کنند.

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه ۶۸ سال است که رژیم غاصب خیانت و قتل را به راه انداخته است، اضافه کرد: عاقبت ظلم شکست است.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به ۱۱ تیر سالروز شهادت آیت الله صدوقی، ادامه داد: ایشان توسط منافقان به شهادت رسیدند و شهادت آرزوی مردان خا است.

وی با بیان اینکه ۶ تیر ماه تا ۱۲ تیرماه سالروز حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: حقوق بشر آمریکایی برای قتل و غارت مظلومین بوجود آمده است و هدف دیگری ندارد.

امام جمعه ایجرود با اشاره به اینکه عید فطر عید بزرگ مسلمانان است، گفت: عید فطر عید شادی و سرور می باشد.