اشتغالزایی 1000 نفر در فاز سوم کارخانه فراورده های نوشیدنی تسنیم نوش نیر

به نقل از نیریمیز، استاندار اردبیل به همراه جمعی از مدیران کل استانی از کارخانه فراورده های نوشیدنی تسنیم نوش واقع در شهرک تخصصی آب نیر بازدید کردند.

 

در این بازدید خدابخش استاندار اردبیل از راه اندازی فاز سوم کارخانه تسنیم نوش خبر داد و گفت: دستگاههای فاز سوم کارخانه تسنیم نوش خریداری شده و در آینده نزدیک نصب و راه اندازی خواهدشد.

 

استاندار اردبیل گفت: با راه اندازی فاز سوم این کارخانه برای یک هزار نفر اشتغال ایجاد خواهدشد.

 

خدابخش افزود: خوشبختانه محصولات این کارخانه به کشورهای دیگر صادر می شود.

 

استاندار اردبیل اظهار داشت: این استان نیازمند راه اندازی شرکت های بزرگ بین المللی مانند کارخانه تسنیم نوش برای صادرات است تا بتوان این حوزه از اقتصاد استان را رونق بخشید.

 

استاندار اردبیل همچنین با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول در اقتصاد استان افزود : استان اردبیل در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی، شیلات، باغداری و دیگر حوزه های مرتبط از ظرفیت های بسیار خوب و بالایی برخوردار است که باید برای رشد و رونق آن تلاش شود.

 

مجید خدابخش یکی از راهکارهای توسعه همه جانبه استان اردبیل را جذب سرمایه گذاری دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی خواست روند جذب سرمایه گذار در استان را تسهیل کنند.

 

استادار اردبیل با تاکید بر جهادی عمل کردن مدیران دستگاه های اجرایی در راستای جذب سرمایه گذار افزود: استان ااردبیل ظرفیت های بسیار خوبی برای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف دارد.

 

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مدیران باید منعطف و ریسک پذیر باشند گفت: جذب سرمایه گذاری در هر نقطه ای از استان می تواند به رونق اقتصادی استان اردبیل کمک کند و از این رو مسوولان وظیفه دارند شرایط را برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران در استان فراهم نمایند.

 

 

خدابخش در ادامه همچنین بر توجه ویژه به حفظ محیط زیست در اجرای پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری تاکید کرد و گفت: محیط زیست به دلیل اینکه با زندگی انسان مرتبط است اهمیت بالایی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های خالی فراوانی برای سرمایه گذاری در استان اردبیل وجود دارد از مسوولان دستگاه های اجرایی خواست برای تبدیل این ظرفیت ها به طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری و تدوین آن به عنوان فرصت تلاش کنند.

 

در ادامه خانم آتنا سنگسری مدیر کنترل کیفیت کارخانه تسنیم نوش نیز طی مصاحبه ای گفت: کارخانه تسنیم نوش در دوخط درحال تولید انواع محصولات ماالشعیر، نوشیدنی های میوه ای و آبمعدنی است که در خط اول 48 هزارعدد شیشه انواع محصولات از جمله مالشعیر ابمیوه اب معدنی در ساعت تولید و در خط دوم نیز 28 هزار عدد پت درحال تولید است خط سوم هم محصولات انرزی دیرینگ وانواع محصولات ذکر شده دیگر در قوطی تولید خواهد شد.

مدیرگروه آتیه ساوالان (کارخانه تسنیم نوش) گفت: مهمترین راهکار توسعه سرمایه‌گذاری در استان فراهم کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری بوده و در این راستا احداث راه‌آهن، فرودگاه، راه ارتباطی، گمرک، منطقه آزاد، منطقه ویژه اقتصادی از مهمترین زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری است.

 

رضا فتحی‌نیا با اشاره به اینکه مسئولان استان باید در جهت توسعه این زیرساخت‌ها گام بردارند، افزود: با فراهم کردن زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری دغدغه سرمایه‌گذاران در اردبیل برطرف می‌شود.

 

وی بیان کرد: برق از نیازهای سرمایه‌گذاری در استان بوده که باید مسئولان استان در این راستا حمایت‌های همه‌جانبه‌ای را برای تامین این زیرساخت مهم سرمایه‌گذاری داشته باشند.

 

مدیرگروه آتیه ساوالان با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت عظیمی در حوزه صنایع و مواد غذایی دارد، اظهار کرد: باید در این راستا تدابیر و حمایت‌های لازم انجام شود تا از این ظرفیت در توسعه استان استفاده شود.

 

وی در ادامه گفت شرکت تولیدی فرآورده های نوشیدنی تسنیم نوش در تاریخ 1387/06/11 با شماره ثبت 7686 در اداره ثبت اردبیل به ثبت رسیده و جواز تاسیس با شماره 125/11652 در تاریخ 1387/06/31 اخذ نموده و در زمینه تولید محصولات غذایی از جمله انواع آب میوه و آبمعدنی و ... فعالیت می کند.و محصولات این شرکت از چشمه گرگر اردبیل که بهترین کیفیت آب معدنی را داراست تولید می شود