خواستم جدا شوم اما اجازه ندادند

محمد دانشگر درباره روشن شدن وضعیت تیم فوتبال نفت و شروع فعالیت این تیم در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم. بعد از اینکه مالک جدید کار را در دست گرفت، جلسه‌ای را برگزار کردیم. قبل از این جلسه خیلی از بچه‌ها تمدید کرده و برخی از بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شده بودند. به این دلیل به جلسه رفتم که اگر مرا نمی‌خواهند رضایتنامه‌ام را داده و جدا شوم که مخالفت کردند و ماندنی شدم.

وی افزود: نفت تیم خوبی است و امیدوارم شرایط طوری پیش برود که جایگاه خوبی در لیگ امسال کسب کنیم. کار سخت است اما شدنی است.

مدافع تیم فوتبال نفت درباره اینکه آیا انتخاب بازیکنان در زمانی که هنوز سرمربی انتخاب نشده، کار را برای نفت مشکل نخواهد کرد، گفت:‌ با اینکه جوان‌ها و باتجربه‌های تیم ماندند و این یک امتیاز مثبت در کنار جذب چند بازیکن جدید است اما قطعاً دیر انتخاب شدن سرمربی، ضرر بزرگی به تیم می‌زند و نباید زمان را از دست داد.

دانشگر خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر انتخاب سرمربی انجام بگیرد تا با لطف خدا و تلاش تک‌تک بچه‌ها بتوانیم در بین این همه تیم قوی لیگ که خوب بسته شده‌اند و تمرینات خودشان را مدت‌هاست آغاز کرده‌اند، کار را خوب پیش ببریم.

وی ادامه داد: در این مدت که وضعیت نفت مشخص نبود تمرینات انفرادی خودم را در دو نوبت انجام می‌دادم و اصلاً زمان را از دست نداده‌ام. الان هم که کار شروع شود قطعاً باید با فشار دو، سه جلسه تمرین در روز، این عقب افتادن را جبران کنیم تا به هماهنگی تاکتیکی برسیم.

مدافع تیم فوتبال نفت در پایان گفت: سعی و تلاش خودم این است که بتوانم به بهترین شکل کار کنم تا هم برای نفت مفید واقع شوم و هم بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.