سفر دو روزه وزیر کشور به کرمان؛پایلوت اقتصادمقاومتی کشور

به نقل از” آرمان کرمان ”؛ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، ظهر امروز(۱۲ تیر)در سفری دو روزه به کرمان، ضمن بازدید از مجتمع فولاد ایرانیان، در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی این استان نیز شرکت می کند.

علیرضا رزم‌حسینی با اعلام برنامه‌های سفر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به استان کرمان اظهار داشت: وزیر کشور به واسطه قرار گرفتن استان کرمان به عنوان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی از این به بعد سفرهای منظمی به کرمان دارد.

وی با اشاره به اینکه این سفر در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و تعیین استان کرمان در پایلوت اقتصاد مقاومتی انجام  می‌گیرد، گفت: وزیر کشور پس از معارفه استاندار خراسان جنوبی از آن منطقه به استان کرمان سفر می‌کند.

حضور در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز کرمان، حضور در جلسه شورای اداری استان و  نشست با فعالان افتصادی و بررسی موانع موجود از دیگر برنامه‌های هنگام ورود وزیر اعلام شده است که در صبح یکشنبه ۱۳ تیر انجام می‌شود.

گفته می شود این سفر در راستای معرفی این استان به عنوان یکی از سه استان اقتصادمقاومتی کشور است تا برنامه ها و فعالیت های استان در راستای اقتصادمقاومتی مورد بررسی قرار گیرد.