نواقص طرح جامع مشهد به روایت ۲ عضو شورای شهر

بسته خبری «صبح توس» از مهم ترین اخبار روزنامه‌های امروز ۱۲ تیرماه مشهد را در ادامه بخوانید:

خراسان

 

 

نواقص طرح جامع مشهد به روایت ۲ عضو شورای شهر

*خراسان: طرح بلندمرتبه سازی مشهد در بازه زمانی یک ماهه تهیه و به کمیسیون ماده پنج شورای عالی شهرسازی ارائه می شود. مهدی ذاکرالحسینی در این باره گفت: طرح جامع جدید شهر مشهد که از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری در روزهای اخیر ابلاغ شده است، کامل نیست و دارای نواقصی است که باید رفع شود.
 

سودی که اجاره نشین ها باید بدهند

*خراسان: فصل نقل و انتقال خانه در حالی آغاز می‌شود که بانک مرکزی قرار است سیاست کاهش نرخ سود برای خروج از رکود اقتصادی را همچنان ادامه دهد. بررسی ها نشان می‌دهد طی دهه‌های اخیر همواره میان نرخ سود سپرده‌های بانکی و اجاره مسکن یک ارتباط اقتصادی برقرار بوده، به گونه‌ای که با کاهش نرخ‌ یا جذابیت سود سپرده‌های بانکی، اجاره های مسکن افزایش یافته است.

 

جا به جایی یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر در شب های قدر

*خراسان: شهردار مشهد گفت: شب‌های قدر بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مردم بدون هیچ مشکلی در بازه زمانی یک ساعت از حرم مطهر به منازل خود بازگشتند که این امر مهم نشان‌دهنده قدرت حوزه حمل و نقل عمومی شهرداری مشهد است.

شهرآرا

 

درخواست جابه‌جایی ٧هزار معلم در خراسان رضوی!

*شهرآرا: مقام رئیس گروه طرح و برنامه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی: در حال حاضر در استان حدود ٩٠هزار معلم شاغل داریم که از این تعداد در سال تنها ٧ تا ٨هزار نفر درخواست انتقالی می‌دهند که این افراد تنها ١٠درصد نیروهای شاغل آموزش‌وپرورش را به خود اختصاص می‌دهند.

 

مرگ عجیب مرد بنزسوار در مشهد

*شهرآرا: مردی که خودروی بنزش در سراشیبی خود‌به‌خود به حرکت درآمده بود، خودش را درحالی به خودرو رساند که تلاشش برای نگه‌داشتن خودرو به قیمت جانش تمام شد.