رضاییان حالا حرف از شرایطی می زند که برایش در پرسپولیس به وجود آوردند و کم لطفی طاهری و مدیران تیم را دلیل جدایی اش از تیم می داند. او البته یاداوری می کند که به خاطر پول پرسپولیسی نشده بود که حالا بخواهد به خاطر پول راهی ترکیه شود چرا که در پرسپولیس بیشتر از ترکیه به او پول می دادند.

بخش جالب صحبت های رضاییان جایی است که در مورد آنفالو شدن توسط کریمی صحبت می کند: دلخوری آقای کریمی از من و مهدی را متوجه شدم ولی امیدوارم با عملکردمان در آینده باعث رفع دلخوری ایشان بشویم. البته آقای کریمی از ما دلخور باشد چیزی از عشق ما نسبت به ایشان کم نمی کند چون من ایشان را دلی و شدید دوست دارم و اگر صحبتی هم مطرح می شود قطعا حکمتی پشت سر آن است. من باز هم از آقای کریمی متشکرم که در دوران حضورمان در پرسپولیس از ما حمایت کرد و پشت سر کل تیم بود.

 

او در ادامه از شهریار فوتبال هم تشکر کرده و گفت: علی دایی با انتشار یک پست در اینستاگرامش از مردم خواسته بود که دست از توهین ما بردارد و من باز هم از ایشان که بزرگ فوتبال ماست متشکرم که شرایط ما بازیکنان را درک کردند. در نهایت امیدوارم هواداران پرسپولیس حمایتشان را از ما دریغ نکنند که ما به نفس آنها محتاج هستیم.