برای خرید این بازیکن دست به جیب شوید! ارزشش را دارد

 یک سال قبل، لیگ ژوپیلر هلند برای ایرانی‌ها جذابیت ویژه‌ای داشت. علیرضا جهانبخش با NEC قهرمان شد، جایزه بهترین بازیکن مسابقات را گرفت و به لیگ دسته اول هلند رسید. فصل پیش، ژوپیلر لیگ هلند یک ستاره جدید داشت. مهاجم 27 ساله‌ای که شاید در مسیری معکوس جهانبخش، بعد از آقای گلی ژوپیلر لیگ و رساندن تیمش به دست اول هلند، مسیر ایران را در پیش بگیرد.

 

رالف سونتنس هلندی، فصل پیش از تلستار به ونلو ترانسفر شد و در همان فصل اول حضورش، درخشش فوق العاده‌ای داشت. سونتنس در 36 بازی از 38 بازی ونلو در ترکیب اصلی به میدان رفت، با 28 گل آقای گل شد و 11 پاس گل هم به هم تیمی‌هایش داد. 13 گل از 28 گل سونتنس، گل اول بازی بود. نکته مهم اینکه سونتنس 6 پنالتی تیمش را هم گل کرده و می‌تواند مشکل بزرگ فصل پیش پرسپولیسی‌ها را هم حل کند. سونتنس قبل از حضور در ونلو هم در تلستار رده پانزدهمی، 17 گل زد و 8 گل ساخت. پیش از آن او در تیم‌های کوچکتر دن‌بوش و روزنتال، آمار تقریبی 7 گل در فصل را داشت.

 

سونتنس 192 سانتی هنوز 2 سال دیگر با ونلو قرارداد دارد اما بر اساس بندی توافقی، می‌تواند بعد یک سال از باشگاه جدا شود. خرید آقای گل ژوپیلر برای پرسپولیس، هزینه زیادی خواهد داشت اما برانکو اصرار دارد مدیران باشگاه بعد از ناکامی در خرید محمدی، رضایی و عدم موفقیت در نگه داشتن طارمی، با سونتنس بتوانند مشکل خط حمله تیم را حل کنند. امیدواری اصلی سرخپوشان، به حقوق پایین سونتنس در ونلوست. موضوعی که شاید او را راضی کند در سن 27 سالگی به جای بازی در لیگ دسته اول هلند یا رفتن به تیمی دیگر در ژوپیلر لیگ، به ایران سفر کند و پیراهن پرسپولیس را بپوشد.