از اصفهان علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد رییس سه دوره گذشته هیئت فوتبال استان اصفهان که در پایان دوران ریاست خود در این هیئت، برای شرکت در انتخابات آتی هیئت فوتبال اعلام آمادگی کرده بود، امروز در نامه‌ای خطاب به دبیر هیئت و مسئول اجرایی انتخابات هیئت فوتبال استان از کاندیداتوری و شرکت در مجمع انتخاباتی این هیئت انصراف داد.

وی در این نامه ادعا کرده که از ابتدا تمایلی به کاندیدا شدن در این دوره از انتخابات هیئت فوتبال نداشته است. ابرقویی‌نژاد در ادامه از تصمیم خود برای نامزد شدن و سپس انصراف از شرکت در انتخابات در روز برگزاری مجمع برای جلوگیری از ایجاد حاشیه در روند کاری هیئت فوتبال استان سخن گفته است.

متن  این نامه در ادامه آمده است:

«دبیر محترم و مسئول اجرایی انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان

با سلام

همانطور که اکثر همکاران عزیز و سختکوش و همراه 14 ساله اینجانب به نحوی از موضوع عدم تمایل اینجانب جهت کاندیداتوری این دوره از انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان مطلع بودند لیکن برای روند کاری بهتر و دور از حاشیه هیئت تا پایان دوره، در مهلت ثبت نام خود را نامزد نمودم تا در روز انتخابات انصراف خود را اعلام نمایم. اما متأسفانه تحلیل های خبری منتشر شده در رسانه‌ها که موضوع انتخابات این دوره هیئت را به سمت گروه‌های سیاسی سوق داده و عملاً تلاش همیشگی بنده را که وفادار به منشور فیفا که فوتبال نباید رنگ و بوی سیاسی بگیرد را خدشه دار می‌کرد و جهت دوری از شائبه تصمیم خود را مبنی بر انصراف از ادامه کاندیداتوری اعلام می‌نمایم.

لذا با قدردانی از همه کسانی که سال‌ها به هر نحوی برای ادامه بهتر فوتبال استان و کسب افتخارات بی‌شمار، اینجانب و مجموعه خدمتگذار هیئت فوتبال استان و شهرستان‌های تابعه را همراهی کرده صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

امیدوارم کاندیداهای باقی مانده در صحنه انتخابات با رعایت اصول جوانمردی و اخلاق ورزشی رقابت سالم را در دستور کار قرار داده تا به یاری خدا در روز انتخابات بهترین فرد از سوی اعضای مجمع انتخاب شود.

علی اکبر ابرقویی‌نژاد

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان»