زخم گودال های حفاری بر پیکر محله پاچنار خرم آباد

به نقل از سفیر افلاک محله پاچنار یکی از محله های  با قدمت خرم آباد است که در انتهای بلوار ولیعصر(ع) قرار دارد.

 

به گفته اهالی این محله چند ماهی هست که در این محله حفاری خط انتقال آب کاکارضا به خرم آباد انجام شده است ، اما بخش عمده ای از این حفاری ها هنوز ترمیم نشده است.

 

کانال ها و گودال های ناشی از این حفاری برای مردم این محله مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.

 

به گفته حسین سپهوند یکی از اهالی این محله تردد وسایل نقلیه در این محله سخت شده و در خیلی از مواقع ماشین ها و وسایل نقلیه در چاله های این حفاری افتاده و به زحمت و سختی باید آنها را بیرون کشید.

 

هادی بیرانوند دیگر ساکن این محله به خبرنگار سفیر افلاک گفت: چندی پیش مینی بوسی که سرویس مدرسه کودکان محله است در یک از چاله های این حفاری افتاد و باعث شد بچه ها آن روز از مدرسه خود عقب بمانند.

 

حامد طهماسبی از دیگر ساکنان محله پا چنار اذعان داشت: خاک حاصله از این حفاری با تردد وسایل نقلیه به هوا برخاسته و علاوه بر آلودگی و کثیف کردن محیط، باعث به وجود آمدن امراض متعددی برای مردم محله شده است.

در همین راستا وحید میرزاوند مسئول حفاری شهرداری منطقه یک خرم آباد به خبرنگار سفیر افلاک گفت: این حفاری مربود به پروژه انتقال آب کاکارضا به شهر خرم آباد است  که متاسفانه به دلیل کم کاری پیمانکار پس از گذشت چند ماه هنوز بخش هایی از این حفاری ترمیم و آسفالت نشده است.

 

میرزاوند در ادامه افزود: در صورت انجام نگرفتن اقدامات لازم از جانب پیمانکار این پروژه، از پیمانکار شکایت کرده و پیگیر ترمیم و آسفالت این حفاری انجام شده خواهیم شد.

 

مسئول حفاری شهرداری منطقه یک خرم آباد در پایان قول داد که ظرف ده روز آینده حفاری های انجام شده در محله پاچنارترمیم و آسفالت خواهد شد.

 

 

وی گفت: اگر ترمیم و آسفالت این حفاری از جانب پیمانکار انجام نگیرد خود شهرداری منطقه یک اقدام به ترمیم و آسفالت خواهد کرد و غرامت آن را از پیمانکار خواهد گرفت.