رسانه‌های صهیونیستی روز جمعه مدعی شدند ایران در منطقه جولان حضور نظامی دارد. 

وبگاه اطلاعاتی «دبکافایل» وابسته به منابع امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شد که بیانیه‌های اخیر حزب‌الله و افزایش تنش‌های نظامی در سوریه برای مخفی کردن خبر هدف قرار گرفتن یک پایگاه سپاه در منطقه جولان سوریه بوده است.

بر این اساس، حزب‌الله روز پنجم جولای (15 تیر) اعلام کرده بود بالگردهای تهاجمی رژیم صهیونیستی مواضع ارتش سوریه در منطقه «قنیطره» واقع در مرز جولان را هدف قرار دادند، اما، یکی از موشک‌های شلیک شده ارتش اسرائیل، پایگاه وزارت اقتصاد سوریه را که محل استقرار نیروهای ایران و حزب‌الله بود، منهدم کرده است.

منابع اطلاعاتی نظامی دبکافایل ادعا کردند که تعداد نامعلومی از نیروهای ایران در این حمله کشته شده و حزب‌الله برای گرفتن انتقام نیروهای سپاه خود را آماده می‌کند. خمپاره‌هایی که چندروز قبل از سوریه به بلندی‌های جولان داخل اراضی اشغالی برخورد کردند، با هدف یگان‌های مهندسی شورشیان و تروریست‌هایی بود که در این منطقه مشغول تاسیس سنگرهای ضدتانک هستند.

بر اساس اطلاعات دبکا، مرز سوریه و اسرائیل به کلی از سوی تروریست‌های داعش و جبهة النصره تصرف شده و دلیل این آزادی حمایت مستقیم رژیم صهیونیستی از آنهاست.

دبکافایل اذعان کرد که ارتش اسرائیل و اردن مدت زیادی است که شدیدا مشغول هستند تا نیروهای حزب‌الله و سپاه را از مسلط شدن به مرزهای شمالی اراضی اشغالی (جولان و اردن) باز دارند.

این وبگاه در پایان ادعا کرد یگانی به نام «خالد بن ولید» نیز در این منطقه مستقر شده که قصد دارد حملات انتحاری را در داخل اراضی اشغالی برنامه ریزی و اجرا کند.

نکته جالبی که تلویحا در این گزارش به آن اشاره شده است، هدف قرار دادن نیروهای ایرانی و حزب‌الله توسط ارتش اسرائیل و مصون ماندن گروه‌های تروریستی که به ادعای خود اسرائیلی‌ها قصد انجام عملیات انتحاری در اراضی اشغالی را دارند، می‌باشد. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت جنجال رسانه‌های صهیونیستی درباره احتمال حمله تروریست‌های داعش یا جبهة النصره به داخل این رژیم کذب و جهت مخفی کردن حمایت‌های بی‌دریغ اسرائیل از تروریست‌هاست.