ادامه ساخت و سازها در حریم جاده و دل کوه در اوشان ، فشم و میگون

گروه اجتماعی- بر اساس مشاهدات خبرنگار ما از منطقه شمیرانات بخصوص رودبار قصران، میگون، اوشان و فشم، نه تنها ساخت و سازها در این مناطق  متوقف نشده بلکه این ساخت و سازها همچنان ادامه دارد.

به گزارش افکارنیوز، بر اساس گزارش خبرنگار ما در این مناطق چندین واحد ساخت و ساز در کنار جاده و دل کوه در حال احداث است و تصرف کوه ها بشدت در حال ادامه یافته است.

فاصله این واحدهای در حال ساخت با جاده تنها 2 متر است. این در حالی است که بر اساس مشاهدات خبرنگار افکار نیوز در چند  نقطه از خیابانهای این مناطق تابلویی نصب شده که حریم جاده را 21 متر اعلام می کند.

photo_2016-07-09_10-21-12

 ادامه این ساخت و سازها در  حریم جاده و در دل کوه نشان می دهد که برخی مسئولین محلی هم برای پیگیری منویات مقام معظم رهبری اقدام جدی انجام نداده اند.

خبرنگار افکارنیوز در بازدید خود از این مناطق با برخی از اهالی منطقه که این ساخت و سازها در آنجا در حال انجام است گفتگو کرده است.

photo_2016-07-09_10-21-16

حمید یکی از اهالی میگون در این رابطه به خبرنگار ما گفت: آقایان می گوید که این ساخت و سازها در ملک های شخصی انجام می شود، کوه را چه کسی داده به افراد که می گویند ملک شخصی است؟!

وی با بیان اینکه این افراد مدعی هستند که از مسئولین مجوز گرفتند، افزود: مگر کوه جزو منابع طبیعی محسو نمی شود؟ چرا در دل کوه ساخت و ساز انجام می شود؟ چرا شهرداری، محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر مسئولین برای ممانعت از این ساخت و سازها اقدامی نمی کنند؟

این بومی میگون اضافه کرد: چه کسی به یک فرد مجوز می دهد تا در دل کوه ساخت و ساز انجام دهد؟

افکارنیوز آماده انتشار پاسخ مسئولین مربوطه در این خصوص است.