به گزارش فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸:۴۵ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه) بررسی نیمه دوم طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان را آغاز کردند و از ماده ۷ تا ماده ۱۲ این لایحه این طرح را مورد بحث و بررسی قرار داده و با تصویب این شش ماده باقیمانده، بررسی طرح مذکور را به اتمام رساندند.

وکلای ملت در پنجمین روز از بررسی طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان، ده پیشنهاد را در جریان بررسی مواد ۷ تا ۱۲ این طرح مورد رسیدگی قرار دادند.

پس از پایان بررسی طرح ۱۲ ماده‌ای طرح نظارت و تصویب ماده ۱۲ و آخرین ماده این طرح، محمدرضا باهنر نایب رئیس اول مجلس که از صبح امروز در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، از حضور و حوصله همه نمایندگان و اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح نظارت تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زحماتی که کمیسیون مشترک برای بررسی این طرح کشیده است، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: از همه رسانه‌ها نیز که به طور جدی بررسی طرح نظارت بر مجلس را تعقیب کردند تشکر می‌کنیم هر چند که از برخی رسانه‌ها گلایه داریم اما از حضور پرطراوت و با نشاط رسانه‌ها تشکر می‌کنیم.

نایب رئیس اول مجلس همچنین گفت: امیدواریم شورای نگهبان در فرصت قانونی نظر خودش را در خصوص این طرح به مجلس اعلام کند و از آقای قربانی نیز که سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظارت بودند، تشکر ویژه میکنیم.