مجمع بانک گردشگری برگزار شد

در این مجمع گزارش هیئت مدیره و حسابرس مستقل و قانونی در خصوص عملکرد سال مالی 94 قرائت شد و سهامداران در جریان عملکرد بانک در حوزه های مختلف و نیز برنامه های آتی قرار گرفتند.

در آغاز این نشست، رییس هیئت مدیره بانک گردشگری در سخنانی، با تاکید بر اینکه تلاش کلیه مدیران و همکاران بانک معطوف تامین منافع سهامداران در عین رعایت قواعد و قوانین بانک مرکزی است اظهار داشت: مدیریت بهینه منابع و کاهش هزینه نگهداشت آن لازمه رسیدن به اهداف است و ما در پیمودن این مسیر چشم به همیاری و حمایت سهامداران و تلاش هر چه بیشتر پرسنل داریم.

خسرو خواجه حسنی در ادامه گفت: با توجه به رشد حجمی و کیفی مشتریان بانک که در گزارش هیئت مدیره هم آمده است و نیز اهمیتی که دولتمردان به صنعت گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های مهم اشتغال آفرینی و خروج از رکود در کشور قائل شده اند، اطمینان داریم که آینده روشنی در انتظار این بانک نوپا و پویا است.

در جریان مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک گردشگری، هیئت مدیره بانک گزارش عملکرد خود در سال مالی 94 را ارائه کرد. در این گزارش اعتمادسازی بر پایه شفافیت، رعایت صداقت و اخلاق حرفه ای، توجه به کار تیمی و مدیریت مشارکتی در فعالیت های بانک، توجه به منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه و توجه و ارج نهادن به فرهنگ گردشگری از مهمترین ارزش های محوری بانک گردشگری عنوان شد.

در بخش موفقیت ها و دستاوردها، صعود سی پله ای در میان صد شرکت برتر کشور، افزایش دامنه خدمات بانکداری الکترونیک به ویژه در حوزه پایانه های فروشگاهی و دستگاه های خودپرداز، پیشرفت چشمگیر در حوزه منابع انسانی به ویژه ارائه آموزش های کارامد، پیشرفت در امور پولشویی و بازرسی بانکی با اتکا به سامانه بانکداری متمرکز و ارسال منظم گزارش های مبارزه با پولشویی به بانک مرکزی، راه اندازی سیستم سوئیفت و سپام بر اساس آخرین نسخه موجود، برقراری روابط کارگزاری در کشورهای مختلف و ایفای نقش موثرتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی از جمله مهمترین دستاوردهای بانک در سال مالی گذشته عنوان شد.

همچنین بر این اساس، افزایش سپرده های بانک، افزایش مانده خالص تسهیلات، افزایش ضمانت نامه های صادره، افزایش تعداد شعب و افزایش سرمایه بانک مهمترین اهداف و برنامه های بانک در سال مالی پیش رو خواهد بود.علاوه بر این در این مجمع انتخاب روزنامه رسمی بانک ، تعیین حسابرس قانونی ، و تعیین سود سهام انجام شد.