به گزارش ندای انقلاب بر کسی پوشیده نیست پروین نمی تواند وارد بحث های کلان شود و حتی نظر خود را در هیات مدیره ای که سیاسیون در آن نقش تعیین کننده ای دارند، به کرسی بنشاند. شنیده می شود محمد عباسی وزیر ورزش پیش از حضور پروین در هیات مدیره به او ماموریت داده تا هر روز به نفع سردار رویانیان مصاحبه کند تا بستر برای شرایط کار مدیر عامل پرسپولیس مهیا شود! به همین دلیل است که شماره هفت اسبق پرسپولیس تا می تواند این روزها به نفع رویانیان مصاحبه می کند و می گوید پرسپولیس با او درست می شود.

همچنین شنیده شده که(ف. ک) یکی از مربیان معروف لیگ برتر که به دلیل پاره ای از مسایل چند سالی است در لیگ برتر مربیگری نمی کند دیداری با رویانیان داشته است. این آدم شوخ طبع، اخیرا در یک محفل دوستانه مدعی شده که سردار رویانیان مدیر عامل جدید پرسپولیس پیش از اینکه به جمع قرمزها بپیوندد جلسه ای با او داشته و گفته دوست دارد از حضورش در پرسپولیس استفاده کند. ف. ک اضافه می کند: «جلسه خوبی بود و با هم حرف زدیم. گفتم هر وقت بخواهید می آیم کمک. همین الان هم آمادگی اش را دارم که بیایم.» شنیده می شود رویانیان در صورت برکناری حمید استیلی از این تیم، اولین نفر سراغ همین ف. ک خواهد رفت!

خبر دیگر از پرسپولیس اینکه به دلیل فشارهای موجود بر روی رویانیان، قرار است نهایتا تا اواسط هفته بعد او از پست ریاست ستاد سوخت کشور استعفا بدهد. یکی از مسئولان وزرات ورزش با تائید این خبر گفت: قانون اجازه نمی دهد ایشان دو شغله باشند و قطعا منتظر استعفای ایشان هستیم.