به گزارش فارس،کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره یادداشت علیاکبر جوان فکر در سرمقاله امروز روزنامه ایران، اظهار داشت: اختلاس چند هزار میلیاردی متاسفانه موجب نگرانی مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی شده است و لذا اتهام افکنی هیچ کمکی به حل موضوع نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اختلاس اخیر از جمله پدیده‌های تاریخی در کشور ماست، به اظهارات جوان فکر اشاره کرد و گفت: متهم کردن قوه قضایئه و مجلس به اهمال‌کاری در اختلاس اخیر یکی از دیگر از انحرافات جریان انحرافی است.

جلالی همچنین گفت: البته متهم کردن کلیت دولت نیز نمی‌‌تواند صحیح و مناسب باشد چرا که تردیدی وجود ندارد که بخش عظیمی از دولت به فکر خدمت رسانی صادقانه به ملت هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اظهارات جوان فکر علیه دستگاه قضایی، تصریح کرد: متهم کردن دستگاه قضایی و کل نظام در اختلاس اخیر جفای بزرگی در حق انقلاب اسلامی است که جریان انحرافی در پیش گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه اتهاماتی که جریان انحرافی به مجلس وارد میکند باید اثبات شود، گفت که راه مقابله با اختلاس اخیر اتهامافکنی به مسئولان نظام نیست و اگر دستگاه قضایی فرد مسئولی را مجرم بداند قطعا با او برخورد خواهد کرد.