به گزارش فارس، امروز بوی عطر "حماسه و ایثار و استقامت" حسینیه امام خمینی (ره) را در دیدار رهبر معظم انقلاب با شماری از جانبازان قطع نخاعی فرا گرفته بود و خاطرات "دلدادگی و وفاداری" رزمندگان میهن را به "اسلام و امام و انقلاب" دوباره در یادها زنده شد.

در این دیدار که لبریز نشاط و طراوت معنوی بود، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نزدیک با ده‌ها نفر از اسوه‌های صبر و استقامت، گفت‌وگو کردند و ایمان و پایداری آنان و خانواده‌های عزیزشان را مورد تحسین و تجلیل قرار دادند.

کوروش محمودی جانباز ۷۰ درصد و قطع نخاع دفاع مقدس است که قدرت تکلم ندارد؛ او در سال ۱۳۶۲ در مهران با اصابت ترکش به ناحیه سر جانباز شد؛ او از سال ۱۳۶۲ که ۲۳ سال بیشتر نداشت، حرف‌هایش را از طریق حرکات دست بیان می‌کند و سمت راست بدنش فلج شده است.

در این دیدار رهبر معظم انقلاب دست این جانباز را بین دو دستانشان می‌گیرند و همان داستان عشق‌بازی و دیدار عاشق و معشوق پس از سال‌ها محقق می‌شود.

این جانباز دفاع مقدس خوب می‌داند چگونه با رهبرش صحبت کند؛ دستی بر صورت و محاسن ولی امر مسلمین می‌کشد و با فریادی بی‌صدا به همگان می‌فهماند که تا آخرین نفس در راه ولی‌ و مولایش می‌ماند؛ همین فریاد بغض‌های شوق ناظران این صحنه می‌شکند و فقط آقاست که مهربانانه به چشم‌های این جانباز می‌نگرد.

همسر این جانباز که سال ۱۳۷۷ و در ۲۵ سالگی با وی ازدواج کرده است و صاحب فرزند دختری به نام مریم است، درباره این دیدار می‌گوید: روز گذشته به ما خبر دادند قرار است به دیدار مقام معظم رهبری برویم؛ کوروش قدرت تکلم ندارد اما از روز گذشته بی‌تاب این دیدار بود.

وی ادامه داد: همسرم برای دومین بار به دیدار حضرت آقا نائل آمده است؛ اما بنده برای نخستین بار بود که آقا را از نزدیک زیارت می‌کنم؛ زمانی که ایشان از همسران، مادران، پدران، فرزندان و پرستاران جانبازان تشکر کردند، افتخار کردم که توانسته‌ام خدمتی به اسلام کنم و رهبرم از ما راضی هستند.

همسر جانباز ۷۰ درصد کوروش محمودی بیان داشت: من میدانستم همسرم تکلم ندارد و از جایی که جانبازان را دوست داشتم با آقای محمودی ازدواج کردم.