تقویت و حمایت از نیروهای مقاومت منطقه تقویت امنیت ملی کشور می باشد

ماموستا ملا هاشم نوری در گفتگو با سراب خبر، با بیان اینکه سیاست تقویت نیروهای مقاومت سیاستی کلی و همیشگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود اظهار داشت: امروز مقاومت اسلامی در برابر دشمنان ما و استکبار جهانی و در راس انان امریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده است و حمایت از این نیروها در واقع حمایت از مرزداران کشور است.

 

وی افزود: هم اکنون خط مرزی ایران اسلامی به فراتر از مرزهای جغرافیایی کشیده شده است و نیروهای مقاومت اسلامی در سوریه و عراق در برابر دشمن ایستاده اند.

 

امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد: مبارزه با دشمن فراتر از مرزهای جغرافیایی آن هم در شرایطی که دشمنان جنگ نرم را نیز در دستور کار خود قرار داده اند به مراتب پیچیده تر و دشوارتر از دیگر مبارزات می باشد.

 

ماموستا نوری افزود: نیروهای مقاومت در منطقه نیروهای شجاعی هستند که برای حفظ اسلام و حفظ ارزش های اسلامی در برابر استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

وی ادامه داد: حکومت های مرتجع منطقه به دنبال کاهش قدرت نیروهای مقاومت اسلامی در جهت خدمت به ایادی استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی هستند که باید بدانند نیروهای مقاومت هرگز از آرمان های خود عقب نشینی نمی کنند.