معاونین جدید سازمان انرژی اتمی منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از سوی علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران معاونین جدید این سازمان منصوب شدند. 

 

طبق این احکام مهندس سید محمد جمال شجاعی، معاونت توسعه مدیریت و منابع و مهندس پژمان رحیمیان، مدیرعامل شرکت تولید مواد اولیه و سوخت هسته ای ایران و معاونت سازمان را عهده دار شده اند.

 

در بخشی از حکم رحیمیان آمده است:

 

امید است به عنوان امین اینجانب، ضمن رعایت دقیق قوانین و مقررات جاری کشور، سیاست های اجرایی ضوابط ابلاغی، با استفاده از اختیارات حاصله از هیات مدیره، هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره، رعایت شایسته سالاری و شایسته گزینی و نیز بهره گیری از خرد جمعی و نیروهای متخصص و متعهد، در انجام صحیح وظایف و ماموریت های محوله موفق بوده و در پیشبرد اهداف شرکت فوق نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.

 

همچنین در بخشی از حکم شجاعی آمده است:

 

انتظار می رود از رهگذر حسن سلوک و بهره مندی از تجارب و اندوخته های همکاران شایسته و پرتوان در مجموعه آن معاونت و تعامل سازنده با بخش های مختلف سازمان، شاهد دستاوردهای چشمگیر و امیدبخش در مسیر تحقق اهداف صنعت هسته ای کشور باشیم.

 

همچنین در حکمی دیگر از زحمات و خدمات دکتر سید مهدی بابازادگان در جایگاه معاونت توسعه مدیریت و منابع قدردانی شده است و ایشان کماکان سرپرستی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی سازمان را برعهده دارد.