دخترم کمبود پدرش را احساس می‌کند

بهداد سلیمی در خصوص شرایط تمرینات اظهار داشت: خدا را شکر دارم تمرینات تخصصی را روی حرکت قیچی انجام می‌دهم تا این عقب‌ماندگی که در حرکت قیچی دارم را جبران کنم و با وضعیت خوبی راهی مسابقات شوم.

وی در خصوص رکوردهایش در تمرینات افزود: رکوردهایم به جاهای خوبی رسیده است. تا یکی دو هفته دیگر رکوردگیری انجام و نتیجه‌اش مشخص می‌شود.

وزنه‌بردار سنگین‌وزن کشورمان ادامه داد: صد درصد به موفقیت در المپیک امیدوار هستم و اگر امیدوار نبودم که این همه زحمت نمی‌کشیدم. پروسه درمانی و عملی که من انجام داده‌ام حداقل 9 ماه است و من بعد از چهار و نیم ماه تمریناتم را شروع کردم، برای اینکه امید داشتم که خودم را به المپیک برسانم و و الان هم دنبال همان امید هستم که ان‌شاءالله به هدفم برسم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که چه توقعی از حضور وزنه‌برداری ایران در المپیک دارد، گفت: در تیم شرایط خیلی‌ها از من بهتر است، مثل سهراب مرادی و کیانوش رکوردهای‌شان  خوب است و توقع از این دوستان بیشتر و به‌جا است و من هم دعا می‌کنم که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی در مورد کسب مدال خاطرنشان کرد: دخترم کمبود پدرش را احساس می‌کند و در طول این چند ماهی که خدا این هدیه را به ما داده نتوانسته‌ام برایش وقت بگذارم. انشاءالله بتوانم با یک مدال طلا این دوری‌ها و سختی‌ها  را جبران کنم.

سلیمی در پاسخ به این سوال که چه توقعی از حضور وزنه‌برداری ایران دارد، افزود: در تیم شرایط خیلی‌ها از من بهتر است مثل سهراب مرادی و کیانوش رستمی. رکوردهای‌شان خوب است و توقع از این دوستان خیلی بیشتر و به جا است. من هم دعا می‌کنم که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.