اصغر رحیمی درباره شرایط همکاری اش با باشگاه سیاه جامگان اظهار داشت: اینکه حالا کنار تیم سیاه جامگان نیستم چیزی ازعلاقه ام به این تیم کم نمی کند. من تمایل داشتم به همکاری با این تیم ادامه دهم. اما وقتی از سوی باشگاه تمایلی مشاهده نکردم ترجیح دادم خودم از تیم کناره بگیرم.

وی افزود:قرارداد من در پایان فصل به پایان رسیده بود و با اینکه تعهدی نداشتم حدود 12 روز در تمرینات کنار تیم بودم تا زمانی که قرار شد سیاه جامگان به ترکیه برود. فرهاد کاظمی از من می خواست که در این سفر باشم اما وقتی مدیریت باشگاه از من نخواسته بود تا برای تمدید قراردادم جلسه ای با او داشته باشم نمی توانستم بدون سمت و عنوان عازم ترکیه شوم.

رحیمی اضافه کرد: البته ای نرا باید بگویم که به دلایل یک مشکل شخصی اصلا نمی توانستم به ترکیه بروم. ولی اگر قرار بود بروم باز هم بدون سمت عازم این سفر نمی شدم. پس از خروج تیم از مشهد به من پیشنهاد شد که به عنوان مدیر اجرایی باشگاه و مدیر تیم های پایه سیاه جامگان کنار باشگاه بمانم اما این را هم نپذیرفتم. پس از آن بود که با پیامکی که به مدیریت باشگاه ارسال کردم برایشان آرزوی موفقیت و از ادامه همکاری با باشگاه صرفنظر کردم. الان هم نمی دانم چه کسی مسئولیت سرپرستی تیم را برعهده دارد.