قبرستان بقیع نماد وحدت و مزار کسانی است که اسلام را نهادینه کردند

به نقل از قابوس نامه، آخوند عبدالجلیل فرهمند اذعان کرد: بقیع مدفن کسانی است که تاریخ اسلام را ساختند ، روز قیامت فرشتگانی از جایگاه بقیع می گیرند و کسانی که مدفون هستند را راهی جنت می کنند.

بقیع یک مسئله سادۀ قابل گذشت نیست

وی اضافه کرد: بقیع مسئله ساده ای نیست که از کنار آن براحتی بگذریم و ارادت خاصی به آن نداشته باشیم. پیامبر هر روز به زیارت قبرستان بقیع می رفتند و وهابیت هدفش این است که ما را از اعتقادات دینی و اسلامی جدا بکند و اسلامی ارائه دهد که ریشه نداشته باشد و مانند یک درخت خشک است.

اسلام خشک داعش و تکفیری ها را ساخته است

رابط فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی تاکید کرد: ما اسلامی می خواهیم که ناب محمدی و مطابق با آنچه اعتقاد ما در اسلام می گوید باشد، همین اسلام خشک، داعش و القاعده را ساخته است.

وی با افکار و تفکرات آل سعود را با مطابق با افکار و تفکرات امریکایی و اسرائیلی خواند و اظهار کرد: آل سعود می خواهد به جوانان ما بگوید اسلامی که دنبالش هستید مانند یک درخت خشک است که هیچ میوه ، سایه ای ندارد.

این عالم اهل سنت با اشاره به فضای غریبانه ای که در قبرستان بقیع حاکم شده است ، بیان کرد: هر کس به قبرستان بقیع نگاه می کند عمق فاجعه را می بیند که قبور اهل بیت بیامبر(ص) از حالت عادی تغییر پیدا کرده است و به این واسطه می خواهند اعتقاداتی که به قبور اهل بیت پیامبر(ص) داریم را از ما بگیرند.

اگر مقاومت مسلمانان نبود گنبد خضراء حرم پیامبر(ص) را هم تخریب می کردند

آخوند فرهمند با عنوان این مطلب که نگاه آل سعود و تکفیری ها نوعی نگاه دیکتاتوری و مخالفت با اصل اسلام است، گفت: آل سعود حتی فتوای تخریب گنبد خضرای حرم پیامبر(ص) را نیز داد ، گنبدی که در زیر آن مزار کسی است که ندای اسلام و پرچم اسلام را بلند کرده است و اگر مقاومت مسلمانان نبود گنبد خضراء ِحرم پیامبر(ص) را هم تخریب می کردند.

وی همچنین با برشمردن هتک حرمت هایی که گروههای تکفیری به قبور اهل بیت و مساجد در کشورهای سوریه و ترکیه داشتند، افزود: اگر ما اسلام را پذیرفته ایم باید کل متون اسلام را بپذیریم و آل سعود و تفکرات تکفیری هدفشان از بین بردن اصل متون اسلام، بازی کردن با اعتقادات مسلمانان است تا با این کار به نرمی و آهسته بتوانند اسلام را از بین ببرند.