کلنگ زنی توسعه و احداث بیمارستان شهید راثی شاهین دژ +تصاویر

به نقل از شاهین پیام صبح امروز مراسم کلنگ زنی توسعه و احداث بیمارستان شهید راثی شاهین دژ با اعتباری بیش از 70میلیون ریال و با حضورمعاون نظام پزشکی آذربایجان غربی ،امام جمعه ،فرماندار ،رئیس شبکه بهداشت و جمعی از مسئولین شهرستان شاهین دژ برگزار شد.

با آغاز طرح تحول سلامت از اردیبهشت ماه 1393 یکی از محور های اساسی این طرح که در شهرستان شاهین دژ کلید خورد،کاهش میزان پرداختی بیمارن بستری از 30درصد به کمتر از 3درصد در مراجعین روستایی و کمتر از 6درصد در مراجعین شهری به تبع این کاهش پرداختی بار مراجعین به بخش های اورژانسی ،درمانگاه تخصصی ، سونگرافی و اکو افزایش چشمگری پیدا کرد که در این راستا این افزایش نیاز توسعه و گسترش بیمارستان از مهمترین برنامه هایی بود که در راس کار قرار گرفت. با ساخت کلینک تخصصی در فضای 1500متر مربع در دو طبقه و با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان در حال حاضر از 35 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که در بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد، بخشی از بار افزایش مراجعین کاسته خواهد شد.

از دومین و محوری ترین طرح هایی که در راستای تحول سلامت در شاهین دژ توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان مورد پیگیری قرار گرفت ، اخذ موافقت اصولی و در نهایت انجام مناقصه واگذاری به پیمان کار در خصوص توسعه و احداث بیمارستان در فضایی به مساحت 3600متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بیش از 70میلیارد ریال توسط شرکت گرانیت پی بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسنی معاون نظام پزشکی استان آذربایجان غربی گفت : با پیشرفت روز افزون علم امروز بشر توانسته به راه درمان اکثر بیماری های دست پیدا کند و در این میان با طرح تحول سلامتی که در ایران و دولت تدبیر و امید ایجاد شد توانستیم بخشی از هزینه های هنگفتی که متوجه بیماران بود را کاهش داده و گامی موثر در عرصه خدمات درمانی به هموطنان را ارائه نماییم.