دشمنان استقلال را به همه معرفی می کنم

علیرضا منصوریان درباره آخرین شرایط آبی های پایتخت در ارمنستان گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و بازیکنان با انگیزه و پرتلاش زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پشت سر می گذارند. جا دارد از مدیرعامل و اعضاى هیات مدیره باشگاه جهت برگزاری این اردو تشکر کنم و امیدوارم ثمره این اردو در ارمنستان را در طول فصل آتی شاهد باشیم و بتوانیم از محبتهاى هواداران در آییم.

وی اضافه کرد: پیشتر در اولین کنفرانس خبری خود بعد از حضور در استقلال به هواداران استقلال قول دادم تا دست هایی را که سعی در لطمه زدن به استقلال را دارند، معرفی کنم. در همین راستا باید بگویم که متاسفانه خبرگزاری منتسب به یک نهاد دولتی  اخیرا دست به انتشار اخباری با حب و بغض شخصی و سراسر کذب و دروغ درباره استقلال زده است و من عوامل پشت پرده این ماجرا را به خوبی می شناسم و در صورت عدم برخورد مسئولان وزارت ورزش ، شفاف در این باره صحبت می کنم و افرادی که در این امر دخیل هستند را معرفی می کنم.

سرمربی استقلال ادامه داد: برای من جای تعجب دارد که  این خبرگزاری  که میبایست از سیاستهاى کلى وزارت ورزش پیروى کند ، بر اساس امیال شخصی عده ای اداره می شود و تلاش دارد تا با طراحى فضاى حاشیه ایى به تیم استقلال ضربه بزند. این درحالی است که من وزیر محترم ورزش و جوانان، جناب دکتر گودرزی را در ملاقات شخصی ای که باهم داشتیم، فردی علاقمند به فوتبال دیدم و ایشان فردی هستند که پرچم دار مقابله با فساد هستند و در سال گذشته براى اولین بار پس از حمایتهاى ایشان از استقلال و پرسپولیس ، بعد از پانزده سال در کورس همزمان براى قهرمانى میجنگیدند و واقعا عجیب است که خبرگزاری مورد اشاره خلاف این راستا عمل می کند. حتی شنیده ام طی روزهای گذشته یادداشتی علیه استقلال منتشر کرده بودند که بنا به دستور شخص وزیر محترم ورزش آن را از روی سایت حذف کردند.منصوریان در پایان افزود: من ابتدا خواستم تا این مسئله را با آقای جهانیان در میان بگذارم ولی ایشان را پیدا نکردم تا اینکه دیدم دیروز  (سه شنبه) خبرگزاری مورد نظر بار دیگر مطلب کذبی را منتشر کرد. من بار دیگر از مسئولان وزارت ورزش می خواهم تا با مسئولان آن خبرگزاری صحبت کنند و با شخص یا اشخاص مورد نظر برخوردى قاطع داشته باشند.

به شخصه درباره منافع تیممان با هیچکسی تعارف ندارم و هرکس و هر گروهی بخواهد منافع تیممان را به خطر بیاندازد، او را به هوادا ان استقلال معرفی می کنم.