به گزارش فارس،روابط عمومی مجلس همچنین اعلام کرده است که نمایندگان حاضر در این جلسه با تشکر از تدابیر رئیس فراکسیون اصولگرایان در ساز و کار ۸+۷ و حمایت از مباحث مطروحه در جلسه طیف مرکزی اصولگرایان بر محوریت روحانیت در فعالیتهای سیاسی و انتخاباتی تأکید کردند.

در فکس ارسالی از سوی مجلس به رسانه‌ها آمده است: این نمایندگان همچنین ضمن تأکید بر ضرورت مرزبندی با جریان فتنه و جریان انحرافی از رفتارهای افراطی که با نام اصولگرایی انجام می‌گیرد، انتقاد کرد و خواستار پایان یافتن روند جدایی‌طلبی بخش‌های تندرو اصولگرایان و تمکین آنان از آیت‌الله مهدوی‌کنی شدند.

روابط عمومی مجلس افزوده است: این نمایندگان از رئیس مجلس به خاطر دفاع از حیثیت مجلس قدردانی کردند و از رئیس فراکسیون اصولگرایان خواستند جلسات اصولگرایان معتدل تداوم یابد تا به همگرایی بیشتر نمایندگان در انجام وظایف قانونی خود بی‌انجامد.

طبق اعلام روابط عمومی مجلس، لاریجانی رئیس فراکسیون اصولگرایان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از فراست و هوشیاری نمایندگان مجلس، رفتار معتدل را یکی از شاخص‌های اصولگرایی دانست و تأکید کرد خدمت به کشور جزء با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و همدلی همه کسانی که به اعتلای کشور باور دارند، می‌سر نمی‌شود.

بنا به خبری که روابط عمومی مجلس ارسال کرده: وی ضمن تأکید بر وجود سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف، تصریح کرد: اگر فقط شعار بدهیم و بخواهیم با شعار، تجارت سیاسی کنیم، قدمی برای تحقق مدعیات خود برنداشته‌اند.

روابط عمومی مجلس همچنین خاطرنشان کرده است که رئیس مجلس ادامه داد: کارنامه هر نماینده در نقشی است که در تصویب قوانین کارگشا و انجام وظیفه نظارتی قوه مقننه ایفا کرده است، زیرا محصور ماندن در شعار مشکلی از کشور حل نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حسین حسنی نماینده نائین، علیاصغر حسنی نماینده لار، حسن ونایی ناینده ملایر، علی بروغنی نماینده سبزوار، محمدرضا محسنیثانی نماینده سبزوار، عوض حیدرپور نماینده شهرضا، حسن شبانپور نماینده مرودشت، شبیب جویجری نماینده اهواز، غفار اسماعیلی نماینده هشترود، حسن تأمینی نماینده رشت، مرادعلی منصوریرضی نماینده رامیان، سید علی موسویجرف نماینده آبادان، محمد سقایی نماینده استهبان، عبدالرضا ترابی نماینده گرمسار، سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، عزیز اکبریان نماینده کرج و حسیم گروسی نماینده شهریار شرکت داشتند.