علی دایی امروز یکی از مهمان های دعوت شده به موسسه بهشت امام رضا بود، وی درباره اعلام خداحافظی رسمی جواد نکونام اظهارنظر جالبی می کند. او در این باره می گوید: متاسفانه همه چیز ما به هم می خورد، خداحافظی کردن غریبانه جواد هم به رفتارهای اجتماعی مان برمی گردد و تنها مربوط به فدراسیون فوتبال نیست. کسی که سال ها برای تیم ملی زحمت کشید و آن همه در اسپانیا بازی کرد و برای ما افتخار آفرید، کسی که حضورش انگیزه ای می شد تا ما بازی های اوساسونا در برابر رئال مادرید و یا بارسلونا و ... را  ببینیم باید این گونه و غریبانه خداحافظی کند.

 

او ادامه داد: اگر کشورهای عربی بازیکنی مانند جواد داشتند برای خداحافظی او جشن و هیاهو راه می انداختند و به باشکوه ترین شکل ممکن از بازیکن شان تقدیر می کردند اما ما اینجا تنها به دنبال تخریب خودمان هستیم.

 

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: ما هم جزء همین بازیکنان ملی بودیم و کار بازیکنی مانند جواد را از نزدیک دیده ایم، او یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بوده است و شک ندارم اگر به فوتبال بازگردد و به کار خود به عنوان مربی و یا سمت های دیگر ادامه دهد حتما موفق می شود، اشتباهاتی که خیلی از ما داشتیم جواد نباید از شروع کارش داشته باشد.

 

دایی در پایان گفت: نه ما و نه جواد انتظار نداشته و نداریم کسی از ما تشکر و تقدیر کند، همه ما با این غریبی ها ساخته ایم. بهرحال انسان هایی مانند جواد در این مملکت بسیار هستند که بدون انتظار کار می کنند و امیدوارم دوستان رسانه ای به آنها بپردازند.