به گزارش کیهان،آيت الله سيداحمد علم الهدي ديروز در جشن بزرگ سربازان آموزشگاه نظامي شهيد هاشمي نژاد نيشابور در حسينيه فضل بن شاذان اين آموزشگاه، اظهار داشت: چند سال است آمريكايي ها و هم پيمانان آن ها اطراف ايران حضور دارند اما كاري نمي توانند بكنند.
وی افزود: ترس آمریکا به دلیل اطلاع از حماسه آفرینی های مردم ایران در دوران دفاع مقدس و آمادگی همه جانبه امروز کشور در مقابل اوست. وی با اشاره به گذشت ۲۳ سال از پایان جنگ تحمیلی، گفت: آن زمان برای نداشتن دو گلوله توپ، بهترین عزیزان ما قلع و قمع می شدند ولی در حال حاضر تجهیزات و صنایع دفاعی بومی داریم که حتی به مناطق دیگر صادر می کنیم و دارای امکانات ماهواره ای شده ایم.
امام جمعه مشهد با اشاره به نمایش دو موشک بالستیک هوشمند «خلیج فارس» و موشک کروز «قادر» در رژه دفاع مقدس در تهران، تصریح کرد: اگر اراده کنیم قادریم تنها با همین دو موشک عرصه خلیج فارس و دریای عمان را پوشش داده و با توجه به اینکه بخش زیادی از انرژی دنیا از همین مناطق دریایی می گذرد دنیا را فلج کنیم.
علم الهدی با تاکید بر اینکه ایران امروز بسیار قوی تر از ایران دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: نسل امروز جوانان ما یک نسل تحلیل گر و متعالی است.
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه آن موقع شخصيت و افكار و چهره نوراني امام خميني(ره) بر دل و فكر رزمندگان ما حاكم بود، خاطرنشان كرد: در حال حاضر نيز شخصيت مقام معظم رهبري ضامن بقاي نظام ماست.