با استقلالی های خائن باید برخورد شود

صادق ورمزیار در مورد حرف هایی که پرویز مظلومی، محمد نوازی و فرزاد مجیدی در مورد خیانت در دربی زدند گفت: فکر می کنم اگر همان روزها در مورد این ماجرا صحبت می شد بهتر از امروز بود، آن روزها اگر این حرف ها گفته می شد پیشکسوت‌ها هم از استقلال و مربیانش حمایت می کردند اما امروز که زمان گذشته و البته استقلال در حال آماده سازی است دیگر این حرف ها فایده ای ندارد و به نظرم درست نیست.

وی در ادامه افزود: استقلال امروز آرامش نیاز دارد هم مجیدی، هم نوازی و هم ترابپور که شنیدم صحبت کرده به نظرم نباید این حرف ها را بگویند چرا که منصوریان مربی جوانی است و به کمک و آرامش نیاز دارد. این حرف ها امروز نبش قبر است.

ورمزیار در ادامه در مورد اینکه آیا منصوریان باید در مورد نفراتی که مربیان پیشین کد آنها را داده اند و اینکه او باید چه برخوردی داشته باشد گفت: به نظرم منصوریان به یک راهنما و یک پیر دیر احتیاج دارد، چه در کادر فنی و به عنوان سرپرست یا حتی یک دوست، علی به کمک در داخل زمین و در باشگاه نیاز دارد و باید سعه صدر هم داشته باشد.

وی در مورد اینکه اگر به او ثابت شد که حرف های مربیان قبلی درست است باید چه برخوردی انجام دهد، گفت: هر کس برای شروع کار با عقایدی استارت می‌زند، به نظر من اگر بخواهد مدام متوقف شود و نفراتش را عوض کند، سرجای قبلی ایستاده است، شاید بهتر باشد همه را مثبت ببیند و تنها اگر خلاف آن ثابت شد برگردد و با برخورد قاطع نظرش را عوض کند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال طرفدارانی دارد که به اندازه سن ما فوتبال را تعقیب کرده اند، این مردم اگر کدی ببینند خودشان جلوتر از ما می‌فهمند و به خود ما تذکر می‌دهند.

وی در ادامه افزود: به نظر من یارگیری ها تاکنون خوب بوده و اگر ایرادی هم در کار باشد تا هفته ۴ می توان آن را برطرف کرد.

ورمزیار در ادامه  در مورد تاریخ برگزاری دربی گفت: به نظرم زمان این دیدار خوب است در بازی های ابتدایی می توانند هر دو تیم به هارمونی برسند و بازی ها هم هنوز حساس نشده به این ترتیب با قرعه خوبی هم که هر دو تیم دارند می‌توان انتظار دربی زیبایی را داشت.