توهین مسیح علینژاد به روحانی و ظریف!

توهین علی نژاد به رئیس جمهور وزیر خارجه و نمایندگان مجلس ایران

۱۳۹۵-۰۴-۲۶ ۰ 47 نمایش

 

اختصاصی – به گزارش جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه، امپراتوری دروغ: مسیح علی نژاد روزنامه نگار فراری و مدیر کمپین آزادی های یواشکی و بی حیایی زنان ایرانی در هفته های گذشته پس از اینکه صفحه وی با وجود حمایت های اختصاصی شرکت فیس بوک و روزنامه ها و شبکه های جهانی با رکود بی سابقه ای مواجه شد ،شروع به توهین به مقدسات ادیان الهی کرد و با واکنش مراجع تقلید مبنی بر مرتد بودن وی روبه رو شد.وی در روز های بعد از این افتضاح کاری به بهانه فتوای یکی از مراجع تقلید در راستای آزادی پوشش سر برای برخی از دانشجویان مسلمان خارج کشور که لازمه اش داشتن شرایط خاص می باشد به این مرجع تقلید نیز توهین نموده بود اکنون در آستانه یک سالگی توافق هسته ای به رئیس جمهور وزیر خارجه و نمایندگان مجلس ایران به بهانه های مختلف توهین نموده است.

وی در مصاحبه ای با تلویزیون من و تو در این زمینه می گوید سال گذشته بعد از توافق هسته ای امید زیادی به ارتقا مولفه های حقوق بشر در ایران وجود داشت ولی بر خلاف انتظار خود دولت هم به دلایل مختلف در حال جلوگیری از بالا بردن این شاخصه ها است مثلا دکتر ظریف به دروغ در مجامع بین المللی می گوید که در ایران موازین حقوق بشر کاملا رعایت می شود و زندان سیاسی در ایران نداریم.

وی بار ها در این مصاحبه دکتر ظریف را به دروغ گویی متهم می کند. البته این توهین های وی به وزیر خارجه یک کشور که خود نیز تابعیت آن را دارد ناشی از عقده ای است که سال گذشته پس از انتشار فیلم گریه های علینژاد در حال دیدن مصاحبه دکتر ظریف در فیس بوک این خبرنگار پخش شد و به اعتراف خود آبروی چند ساله روز نامه نگاری وی را بر باد داد و اکنون وی با این الفاظ رکیک در حال عقده گشایی است.

hqdefault

علینژاد در این مصاحبه به به برخی از مشکلات مالی در دولت اشاره می کند و فیش های حقوقی  نجومی را مصداق نقض حقوق بشر می داند و با این سخنان رئیس جمهور محترم را به دلیل بی خبر بودن از این مسائل به نقض حقوق بشر متهم می کند وی هم چنین با توهین به یکی از نمایندگان مجلس که عضو لیست امید بوده جناح اصلاح طلبان مجلس را به دلیل حضور این نماینده زن مورد تخطئه قرار داده به کلیه اصلاح طلبان مجلس توهین نموده است.

وی هم چنین رئیس جمهور محترم را به دروغ گویی متهم می کند و می گوید وی هیچ یک از وعده هایی را که تا قبل از این به مردم گفته بود را عملی نکرده است مثلا وی از بازگشت ایرانیان خارج کشور خبر داده بود که هم اکنون نخبگانی که به ایران آمده اند اکنون در زندان هستند.

البته این گونه فرافکنی و شانتاژ خبری اکنون سال هاست که از طرف رسانه های بیگانه و عمال آنها در ایران گفته می شود در حالی که تمامی متهمان امنیتی که این رسانه ها از آنان به عنوان نخبه نام میبرند در این سال ها به جرایم امنیتی خود به انواع مختلف اعتراف نموده اند و اسناد متقنی از این افراد موجود است.

وی در خصوص وضعیت زنان بعد از برجام می گوید در ایران هنوز زنان برای نوع پوشش خود در حال مبارزه اند در حالی که زنان کشور های دیگر دنیا را اداره می کنند.این گفته وی در حالی است که صفحه آزادی های یواشکی در این سه سال و اندی که از شروع به کار آن می گذرد و داعیه دار مبارزه با حجاب است تا کنون توانسته تنها یک میلیون عضو از سرتاسر جهان بگیرد که بیشتر از نیمی از این افراد را مردان! تشکیل می دهند و از طرفی نیمی از افراد هم از افراد غیر مسلمان و غیر ایرانی ها هستند که اصولا به حجاب اعتقادی ندارند.

این آمار ها از این صفحه که در طول سه سال  به مرز یک میلیون رسیده اساسا نمی تواند برای زنان یک ملت که حجاب و عفاف را از ۷ هزار سال پیش در تمدن ایرانی دیده اند به منزله تغییر باور های زنان یک ملت تعبیر شود و عمده ابزاری که این رسانه ها در پی عوض کردن دیدگاه مردم در زمینه حجاب دارند همین تبلیغات سیل آسا و شانتاژ های خبری است که با این راهکار جوی دروغین را بر زنان ایرانی مستولی کنند.