۲ متجاوز به عنف در نخستین دقایق صبح امروز در مهرشهر کرج به جزای اعمال‌شان رسیدند.

 

این مجرمان که متهم به آدم‌ربایی و تجاوز به عنف بودند، در نخستین دقایق صبح‌امروز به دار مجازات آویخته شدند.

 

این مجرمان در اردیبهشت ماه سال90 با شکایت یک دختر دانشجو مبنی بر آزار و اذیت و تعرض وحشیانه مورد شناسایی نیروی انتظامی قرار گرفتند و تحویل مراجع قضایی شدند.

 

در ادامه این روند پلیس با شناسایی این دو فرد در کمترین زمان ممکن متهمان را که دارای نسبت فامیلی هستند، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داد. 

 

بعد از دستگیری این دو نفر، تشکیل پرونده و وجود شاکی توسط دادستان استان، اشد مجازات برای مجرمان تقاضا شد که باتوجه به عدالت دستگاه قضا احکام آنان توسط دستگاه قضایی استان و کشور تأیید شده، به اعدام در ملأعام محکوم شدند.

 

همچنین حکم اعدام متهمان نیز توسط شعبه 33 دیوان عالی کشور تایید شد.

 

۲ پسر شیطان صفت اعدام شدند/ پایان پرونده تعرض وحشیانه به دختر دانشجو

 

جزییات پرونده دو پسر شیطان صفت

 

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر، گفت: این دو متهم در پوشش مسافر کش اقدام به سوار کردن دختر دانشجویی از مقصد پل حصارک به سمت دانشگاه خوارزمی کرده و سپس با ربودن وی و تغییر مسیر به سمت مناطق خلوت و بیابانی اطراف کمالشهر با سرقت اموال با ارزش وی، او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

وی گفت: پس از دستگیری متهمان، پرونده آنان به خاطر جرائم مرتکب شده به صورت ویژه در دادگاه کیفری استان البرز مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و سرانجام با صدور حکم اعدام از سوی دادگاه کیفری و تائید آن از سوی دیوان عالی کشور در سحرگاه روز یکشنبه حکم اجرا و این متجاوزان و شیاطین انسان نما به سزای اعمال خود رسیدند.

 

سرهنگ سید حقیقی گفت: افرادی که سودای چنین جرایم شیطانی را در سر می پرورانند، آگاه باشند و بدانند که پلیس و قوه قضائیه قاطعانه با آنها برخورد می کند و سزای مجازات این گونه افراد اعدام است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان از خانواده ها خواست تا نظارت بیشتری بر رفت و آمد فرزندان به ویژه ارتباط آنها با همسالان خود داشته باشند تا فرزندان شان مرتکب چنین اشتباهاتی نشوند.