سفر رئیس جمهور به کرمانشاه که از روزهای گذشته با واکنش‌های متفاوتی همراه بود، صبح امروز با ورود رئیس جمهور به فرودگاه بین المللی کرمانشاه آغاز شد.

دستگاه ها نهاد ها و ارگانهای دولتی با شور و شوقی خاص برای استقبال از روحانی وارد عمل شدند.

پرچم، بادکنک، و کلاه های بنفش برای استقبال از رئیس جمهور در استادیوم موج می زد. بر اساس اعلام فرمانداری کرمانشاه شهرداری و هلال احمر در تهیه این ملزومات استقبال مسئولیت داشتند.

از سوی دیگر دست نوشته ها و پلاکاردهای مردم با زبان کردی و محلی در انتقاد به بیکاری و رکود در کرمانشاه خودنمایی می کرد. دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی کمی تخصصی تر انتقاد می کردند، از برجام تا و وعده های 100 روزه رئیس جمهور.

در استادیوم هم حال و هوای خاصی حاکم بود. جمعیتی که بیشتر در پیش روی جایگاه و مقابل روحانی تجمع کرده بودند بعد از سخنان همراه با هیجان رئیس جمهور در انتقاد به دولت قبل گاهی با سوت و کف اعلام حمایت می کردند اما از سوی دیگر جمعیت دیگری با شعارهایی در اعتراض به بیکاری، رکود و البته فیش‌های نجومی باعث واکنش رئیس جمهور شدند.

روحانی که در حین بیان جملاتی درباره فیش های حقوقی بود در واکنش به شعار های مردم با لحنی دلخور گفت: گوش نمی کنید و نمی گذارید حرف بزنم... با این شعارها مشکل حل نمی شود.

بعد از این قضایا رئیس جمهور سخنرانی خود را در بحث رکود، فیش های نجومی و ... ادامه داد.