آبی‌ها و قرمزها در آخرین دوشنبه قبل از شروع لیگ برتر روز شلوغی را پشت سر گذاشتند؛ استقلالی‌ها در زمین شماره 2 مقابل خونه به خونه قرار گرفتند و پرسپولیس دومین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه شهیدکاظمی زیرنظر برانکو ایوانکوویچ انجام داد.

 

 

در حال حاضر آبی‌ها در غرب تهران و قرمزها در جنوب غرب پایتخت به تمرین مشغول‌اند اما دوری راه از اشتیاق طرفداران برای حضور در تمرین یا مسابقه و دیدار با ستاره‌های جدید کم نکرده است. طبق معمول این تمرین و آن مسابقه با استقبال چشمگیر هواداران، تشویق‌های روحیه‌بخش و البته شعارهایشان علیه تیم رقیب همراه بود؛ در زمین استقلال آبی‌ها به علیرضا بیرانوند بند کرده بودند و آن طرف پرسپولیسی‌ها به کاوه رضایی. این شعارها البته میانجی‌هایی هم داشت؛ محسن فروزان گلر سابق استقلال که با پیراهن خونه به خونه مقابل تیم قبلی قرار می‌گرفت و مهدی طارمی که در اردوهای تیم ملی با کاوه رضایی رفیق شده و البته می‌داند که مهاجم گلزن استقلال با عدم حضورش در پرسپولیس از دلایل ادامه همکاری او با قرمزهاست ...

 

 

 

امروز استقلال با 3 گل خونه به خونه را برد و پرسپولیس هم یک جلسه تمرینی روحیه‌بخش را زیرنظر برانکو که تازه به ایران برگشته پشت سر گذاشت. خونه به خونه که در تهران اردو زده است، بعد از بازی مقابل آبی‌ها فردا با پرسپولیس مسابقه می‌دهد که این بازی هیجان خاص خود را به همراه دارد و همه می‌خواهند از آخرین ترکیب پرسپولیس قبل از شروع لیگ باخبر بشوند. همانطور که استقلالی‌ها امروز متوجه شدند علیرضا منصوریان برای شروع لیگ و بازی سخت مقابل نفت چه تاکتیکی را در پیش خواهد گرفت و 11 بازیکن اصلی تیم او شامل چه کسانی خواهد بود. آبی‌ها و قرمزها با جذب بازیکنان تهاجمی و حفظ نیروهای کارآمد پارسال یک فصل دیدنی را به هوادارانشان نوید داده‌اند و همه منتظریم اتفاقات مطابق ذهنیت مثبت امروز پیش برود.

 

 

 

تابستان است و عاشقان فوتبال بعد از اتمام جام ملت های اروپا در انتظار یک تورنمنت تازه‌اند. لیگ ایران که برای کمک به تیم ملی کمی زودتر از حد معمول برگزار می‌شود، این رقابت‌ها را کلید خواهد زد و حساسیت خیلی سریع به اوج خواهد رسید. در فصلی که همه قرمز و آبی را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند، این دو تیم و سرمربی‌هایشان تنها 6 روز تا یک شروع رویایی فرصت دارند. 6 روزی که اخبار لحظه به لحظه‌اش را در ورزش سه دنبال خواهید کرد.

 

 

ما منتظر آغاز لیگ شانزدهم هستیم؛ شما چطور؟