مهرداد میناوند در مورد دیدار تدارکاتی خونه به خونه مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال تیمی بود که بازی کردن مقابل آن به سود ما بود. داوری هم طبیعی بود که به سود استقلال باشد، چون آنها میزبان ما بودند. داور یک پنالتی برای ما نگرفت و پنالتی استقلال هم درست نبود.

وی در مورد اینکه به فاصله یک روز پس از بازی با استقلال باید به مصاف پرسپولیس بروند، گفت: زمانی که اتریش بودم یا زیر نظر مربیانی چون ایویچ و برانکو کار می‌کردم، تمرینات به این شکل بود. صبح امروز هم تمرین سبکی انجام دادیم و عصر هم باید به مصاف پرسپولیس برویم.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه به صعود خونه به خونه به لیگ دسته اول خوش‌بین است، تصریح کرد: اگر سهمیه صعود به لیگ برتر تنها مختص به یک تیم باشد هم این سهمیه به تیم خونه به خونه تعلق می‌گیرد. سرمربی و بازیکنان خیلی زود انتخاب شدند و تمرینات نیز در زمان مناسبی آغاز شد. بنابراین همه چیز مهیاست تا این تیم به لیگ برتر صعود کند.

میناوند در واکنش به شعارهای تند هواداران استقلال علیه او به‌دلیل کُری‌هایی که برای این تیم خوانده بود، به تسنیم گفت: همه جای دنیا کُری می‌خوانند. ما ادعا می‌کنیم مسلمان هستیم، ولی کجای دنیا با میهمان این رفتار را می‌کنند؟ برای استقلال کُری خواندم، اما بی‌احترامی نکردم. یک آدمی در استقلال است که خط و خطوطی با برخی افراد دارد. قطعاً این آدم از فوتبال محو خواهد شد. استقلالی‌ها باید با او برخورد کنند. مسئولان استقلال باید از لیدرهای تیم‌شان فیلمبرداری کنند تا این افراد شناسایی شوند.

وی ادامه داد: خیلی از دوستان صمیمی من استقلالی هستند. علیرضا منصوریان بچه محل من است و علی چینی هم با من هم‌اتاق بود. طرف صحبت من با کسانی است که به من توهین کردند. آنها همان‌هایی هستند که برای رونالدو و مسی هم کامنت گذاشته و توهین کرده و می‌کنند. این تعداد هم به من توهین کردند و هم پرسپولیس. من در استادیوم‌های بزرگی مانند اولدترافورد بازی کرده‌ام. در هیچ کجا چنین توهین‌هایی نشنیده بودم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: منصوریان و بسیاری از هواداران استقلال در پایان بازی به خاطر توهین‌هایی که شد، عذرخواهی کردند. روی صحبت من هم با همه طرفداران استقلال نیست، اما کسانی هم که توهین کردند، تعدادشان کم نبود.