شرایط عجیب پیمانکار ملایری برای واگذاری مسکن مهر

به نقل از ملایری‌ها؛ بدعهدی در تحویل مسکن مهر امری عادی در سراسر کشور شده است و بسیاری از درخواست‌کنندگان مساکن مهر هنوز پس از چندین سال مسکن خود را تحویل نگرفته‌اند.

مسکن مهر ملایر نیز یکی از این مساکن بوده که بدعهدی پیمانکار مواجه شده است و درخواست‌کنندگان آن بعد از گذشت پنج سال از ثبت‌نام هنوز مسکن خود را تحویل نگرفته‌اند.

اهالی این مسکن همواره اعتراضاتی درباره تحویل این مسکن داشته‌اند و پیمانکار این مسکن در اقدامی عجیب برای تحویل مسکن به متقاضیان تعهدنامه‌ای عجیب طراحی کرده است و اعلام کرده تا این تعهدنامه را امضا نکنند واحد را تحویل آنان نخواهد داد.

در این تعهدنامه آورده شده است که متقاضی از کیفیت ساخت واحدها و قیمت اعلام‌شده رضایت داشته و دراین‌باره حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارم. نصب آسانسور بعد از استقرار 95 درصد اهالی صورت می‌گیرد و حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می‌نمایم.

رضا ونایی یکی از اهالی این مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مدت پنج سال  است که برای خرید مسکن مهر ثبت‌نام کرده و پیمانکار به ما جوابی نمی‌دهد.

وی با اشاره به تعهدنامه طراحی‌شده توسط پیمانکار بیان کرد: به همراه سه تن از اهالی دیگر تعهدنامه را به حراست اشاره کل استان بردیم و رئیس حراست بیان کرد که این تعهد غیرقانونی است.

وی افزود: آقای شعبانی رئیس حراست اداره کار استان شماره‌ای از آقای پیمانکار در اختیار اهالی گذاشتند ولی متأسفانه ایشان حتی جوابگوی اهالی نیستند.

ونایی گفت: همه اهالی خواستار برگزاری یک جلسه با حضور نماینده فرماندار و نماینده اداره تعاون و پیمانکار برای حل مشکلات هستند.