به فکر شگفتی در المپیک هستیم

امیر غفور ملی‌پوش والیبال ایران گفت: تمرین باکیفیتی داریم و امیدوارم تا المپیک به مرز آمادگی مدنظرمان برسیم. کار سختی در المپیک پیش رو داریم و هدف اول ما هم صعود از مرحله اول است. در مرحله بعدی هم به فکر شگفتی‌های بزرگ خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم ملی در المپیک روی سکو برود، اظهار داشت: زود است الان در این باره حرف بزنیم و اگر بگوییم روی سکو می‌رویم حرف احساساتی زده‌ایم. منطقی این است که در نخستین حضورمان از گروه صعود کنیم.

غفور در ادامه درباره مصدومیتش، عنوان کرد: با مصدومیتی که داشتم خیلی زود است که به شرایط ایده‌آل برگردم، اما خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم تا المپیک به آمادگی 100 درصد برسم.

والیبالیست کشورمان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه تیم ملی در لیگ جهانی درخواست هواداران را برآورده نکرد و نظرتان درباره حریفان ایران در المپیک چیست، تصریح کرد: از 9 بازی 4 مسابقه را بردیم و فکر نمی‌کنم نتیجه بدی باشد، اگر چه نتایج ایده‌آل نبود. هدف‌گذاری فدراسیون هم این است که برای المپیک آماده شویم. تیم‌هایی که در المپیک هستند با تمام توان می‌آیند و با عدم صعود صربستان به نظر می‌رسد تیم‌هایی که شایسته هستند در المپیک شرکت کرده‌اند. ما هم در تلاش هستیم از اعتبار نام ایران دفاع کنیم.